  • Data: 2009-11-07 21:37:04
    Temat: Re: Jak "wy lutować" fabrycznie wmontowanego scalaka?
    Od: bobofrut <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomościnews:hd2h76$jlh$1@inews.gazeta.pl...

    > (ciap)
    >
    > :-)
    >
    > Włodek

    Właśnie z jednej z kart (konroler SCSI) wylutowałem stary procesor Z80
    firmy Zilog. Wrócę do wątku o zbieraniu staroci. Pracuję jako
    programista w dużej korporacji i stać mnie na to aby kupić sobie nowe
    elementy ale nie o to chodzi, po pierwsze, pieniądze nie chodzą drogą
    i dwa, dla mnie konstruowanie "systemów" z nowych kupionych elementów
    czy też pozyskanych ze starych części naprawdę niema znaczenia. Ja
    lubię projektować, rozwiązywać problemy i zgłębiać przy tym swoją
    wiedzę - tylko to się dla mnie liczy, a jak coś wyjdzie działającego z
    mojego warsztatu to już całkowity odlot. Ktoś wcześniej napisał że do
    wylutowywania zaprojektował sam kilka bardzo ciekawych grotów do
    lutownicy, na pewno miał przy projektowaniu i budowie niezłą frajdę i
    o to chodzi. W życiu oprócz seksu ;) ważne jest także aby się
    rozwijać w możliwie jak największej liczbie dziedzin, aby być
    ciekawszym dla tego świata.
    Pozdrawiam,
    Rafał