  • 21. Data: 2012-11-01 11:12:57
    Temat: Re: Jak w miarę fachowo "odrdzewić" ramiona wycieraczek
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:k6th5r$u6v$...@n...task.gda.pl...

    > Gdy wpisałem w googlach to mi wynalazł "używane oryginały" w stanie: do
    > całkowitego malowania za około 120 zł.
    >
    > Gdzie znajdę tanie zamienniki?

    Takie uniwersalne pasujące do każdego pojazdu?

  • 22. Data: 2012-11-01 12:14:28
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-11-01 11:11, Cavallino pisze:

    > Robocizna ma swoją cenę, nawet własna, gdzieś 50 zł za/h będzie ok.
    > Nadal malowanie wychodzi taniej niż nowe?

    Ile każesz sobie płacić za seks?

    --
    MN

  • 23. Data: 2012-11-01 13:35:47
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marcin,

    Thursday, November 1, 2012, 12:14:28 PM, you wrote:

    [...]

    > Ile każesz sobie płacić za seks?

    Myslę, że nie będzie Cię stać i najlepiej zrobisz to sobie sam. Tak
    jak lubisz.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 24. Data: 2012-11-01 13:39:37
    Od: Filip <b...@m...pl>

    W dniu 2012-10-31 16:18, chwdp pisze:

    > "zolte koleczko" sluzy do zdejmowanie kleju po emblematach

    Dokładnie tak, nie o tym kółko pisałem.

    > bez
    > uszkadzania lakieru a nie czyszczenia z rdzy, to raz. dwa brunox jest
    > dla frajerow, to dwa. a trzy czyli pryskanie baza i bezbarwnym to tego
    > juz nawet zal komentowac(zapewne w spraju, skoro lamer robi brunoxem to
    > i na bank bedzie sprajem papral)

    Twój problem.

  • 25. Data: 2012-11-01 14:46:09
    Od: Filip <b...@m...pl>

    W dniu 2012-11-01 11:11, Cavallino pisze:

    > Robocizna ma swoją cenę, nawet własna, gdzieś 50 zł za/h będzie ok.
    > Nadal malowanie wychodzi taniej niż nowe?

    Ale po co to rozpatrujecie?

    Jeśli ktoś woli pomalować sobie w domu ścianę samemu, to niech to robi.
    Ekipa skasuje załóżmy 100 zł, a samemu wyjdzie więcej, bo: czas pracy +
    narzędzia niezbędne do pomalowania ściany + farba. ALE TO JEST NIEWAŻNE.
    Niech to wyjdzie ze 150 zł. Ale lepsze takie zajęcie i późniejsza z tego
    satysfakcja niż siedzenie w domu i zbijanie bąków przed telewizorem!!!

  • 26. Data: 2012-11-01 14:57:50
    Od: Filip <b...@m...pl>

    Sorry za wprowadzenie w błąd, takiego krążka używamy do ściągania farby
    i rdzy http://www.stanlak.eu/product.php?id_product=162 tylko trzeba
    uważać, żeby nie zrobić wgłębień, bo wtedy ciężko będzie wyrównać
    powierzchnię bez szpachlowania. Chyba, że zalejemy dużą ilością podkładu
    i wyrównamy papierem na klocku.

  • 27. Data: 2012-11-01 15:25:53
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2012-11-01 08:30, Cavallino pisze:

    > Praca fizyczna dla rozrywki i to jeszcze marnując czas wolny?
    > Ktoś musi go mieć ostro w nadmiarze.

    Poleciłbym Ci obejrzeć film "Bruce Wszechmogący". Ze zrozumieniem pewnej
    kwestii.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 28. Data: 2012-11-01 15:56:36
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

    > Tez sie niezle usmialem, ale ja bym sprayem nie malowal. Kupilbym
    kompresor,
    > nie zaden tam 24l za 300pln, tylko taki porzadny 400l V2. Do tego
    pistolet,
    > markowy nie zaden tam chinski, odwadniacz i mozemy malowac ramiona
    wycieraczek!

    a promiennik ir i kabina lakiernicza?

  • 29. Data: 2012-11-01 17:44:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:k6tlhj$a5s$...@n...task.gda.pl...

    > Ile każesz sobie płacić za seks?

    To nie praca, przynajmniej nie dla mnie.
    Są ludzie którzy trudnią nim się zawodowo, więc musisz ich pytać jeśli
    jesteś ciekawy.

  • 30. Data: 2012-11-01 19:53:13
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    W dniu 2012-11-01 11:11, Cavallino pisze:

    > Robocizna ma swoją cenę, nawet własna, gdzieś 50 zł za/h będzie ok.

    Jak zamiast malowania zajmie się np. rozrywką to mu przybędzie kasy czy
    ubędzie?

    > Nadal malowanie wychodzi taniej niż nowe?

    MarcinN napisał: " "używane oryginały" w stanie: do całkowitego
    malowania za około 120 zł "

    Zakładając "Twoją" stawkę godzinową, i to, ze Marcin sam pomaluje,
    licząc np. prawie 2h pracy + materiały wyjdzie jakieś 120 zł za
    pomalowane elementy.

    Oczywiście nadal nie wiadomo ile kosztują nowe oryginały.

    Dyskusja się rozwlekła, nie odpowiadasz na moje pytania, proponuję EOT.

    Nie chciałbym także narażać Ciebie na stratę prawie 0.84 zł/min pisania,
    pisanie to też praca :-)

    Pozdrawiam

    Seco