-
1. Data: 2012-10-31 09:18:08
Temat: Jak w miarę fachowo "odrdzewić" ramiona wycieraczek
Od: Marcin N <m...@o...pl>
Poradźcie, jak podejść do tematu usunięcia rdzy z końcówek ramion
wycieraczek.
Rok temu przetarłem je papierem ściernym, pomalowałem farbą na rdzę - i
dziś mam gorzej niż przed rokiem. Jak to zrobić lepiej?
--
MN
-
2. Data: 2012-10-31 09:38:28
Temat: Re: Jak w miarę fachowo "odrdzewić" ramiona wycieraczek
Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>
W dniu 2012-10-31 09:18, Marcin N pisze:
> Poradźcie, jak podejść do tematu usunięcia rdzy z końcówek ramion
> wycieraczek.
>
> Rok temu przetarłem je papierem ściernym, pomalowałem farbą na rdzę - i
> dziś mam gorzej niż przed rokiem. Jak to zrobić lepiej?
>
Witaj.
Musisz pojechać papierem do gołej blachy. To podstawa. Ruda prawie
zawsze wylezie jak ją zostawisz.
Potem podkład, farba i będą jak nowe.
Seco
-
3. Data: 2012-10-31 10:26:57
Temat: Re: Jak w miarę fachowo "odrdzewić" ramiona wycieraczek
Od: PB <p...@b...pl>
Wed, 31 Oct 2012 09:38:28 +0100, na pl.misc.samochody, Bartosz 'Seco'
Suchecki napisał(a):
> Musisz pojechać papierem do gołej blachy. To podstawa. Ruda prawie
> zawsze wylezie jak ją zostawisz.
>
> Potem podkład, farba i będą jak nowe.
A najlepiej - po wyczyzczeniu zawieźć na malowanie proszkowe.
--
Pozdrawiam
Piotr Biegała Warszawa
Citroen BX 1.9 BVA, C4GP 1.6HDi BVA
Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA
-
4. Data: 2012-10-31 10:32:11
Temat: Re: Jak w miarę fachowo "odrdzewić" ramiona wycieraczek
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Hello Marcin,
Wednesday, October 31, 2012, 9:18:08 AM, you wrote:
> Poradźcie, jak podejść do tematu usunięcia rdzy z końcówek ramion
> wycieraczek.
> Rok temu przetarłem je papierem ściernym, pomalowałem farbą na rdzę - i
> dziś mam gorzej niż przed rokiem. Jak to zrobić lepiej?
Wymienić na nowe.
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
5. Data: 2012-10-31 10:33:16
Temat: Re: Jak w miarę fachowo "odrdzewić" ramiona wycieraczek
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Hello PB,
Wednesday, October 31, 2012, 10:26:57 AM, you wrote:
>> Musisz pojechać papierem do gołej blachy. To podstawa. Ruda prawie
>> zawsze wylezie jak ją zostawisz.
>> Potem podkład, farba i będą jak nowe.
> A najlepiej - po wyczyzczeniu zawieźć na malowanie proszkowe.
Zaplacić i policzyć za zmarnowany czas - nowe wyjdą taniej.
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
6. Data: 2012-10-31 12:41:16
Temat: Re: Jak w miarę fachowo "odrdzewić" ramiona wycieraczek
Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>
W dniu 2012-10-31 10:26, PB pisze:
> Wed, 31 Oct 2012 09:38:28 +0100, na pl.misc.samochody, Bartosz 'Seco'
> Suchecki napisał(a):
>
>
>> Musisz pojechać papierem do gołej blachy. To podstawa. Ruda prawie
>> zawsze wylezie jak ją zostawisz.
>>
>> Potem podkład, farba i będą jak nowe.
>
> A najlepiej - po wyczyzczeniu zawieźć na malowanie proszkowe.
>
W Takim razie, jeszcze lepiej lepiej dać do piaskowania
a potem do malowania proszkowego
Tylko chyba faktycznie taniej wyjdzie kupić nowe.
Seco
-
7. Data: 2012-10-31 13:08:56
Temat: Re: Jak w miarę fachowo "odrdzewić" ramiona wycieraczek
Od: s...@g...com
W dniu środa, 31 października 2012 09:17:52 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:
> Poradźcie, jak podejść do tematu usunięcia rdzy z końcówek ramion
>
> wycieraczek.
>
>
>
> Rok temu przetarłem je papierem ściernym, pomalowałem farbą na rdzę - i
>
> dziś mam gorzej niż przed rokiem. Jak to zrobić lepiej?
>
>
Papier a potem odrdzewiacz. potem mycie w płynie do naczyń (szczotką) i mycie w
benzynie ekstrakcyjnej, po wyschnieciu podklad i farba.
Powinno byc dobrze.
-
8. Data: 2012-10-31 16:05:27
Temat: Re: Jak w miarę fachowo "odrdzewić" ramiona wycieraczek
Od: Filip <b...@m...pl>
W dniu 2012-10-31 09:18, Marcin N pisze:
> Poradźcie, jak podejść do tematu usunięcia rdzy z końcówek ramion
> wycieraczek.
>
> Rok temu przetarłem je papierem ściernym, pomalowałem farbą na rdzę - i
> dziś mam gorzej niż przed rokiem. Jak to zrobić lepiej?
>
Porady w stylu kup nowe niech sobie w D wsadzą. Ja też lubię
majsterkowanie, więc do dzieła. Jak chcesz to zrobić porządnie, to zjedź
rdzę i całe ramiona do gołej blachy. Najlepiej kółeczkiem specjalnym
gumowym (żółty kolor ma) do usuwania lakieru. Kupisz takie kółko za
około 30zł, przyda się na przyszłość na pewno. Potraktuj rdzę (miejsce w
którym ona była) brunoxem. Odczekaj dobę, zmatuj brunox papierkiem i
wrzuć na ramiona podkład ale nie byle jaki, kup sikensa (przyda się na
przyszłość lub do innych rzeczy) a potem baza kilka warstw (W sprayu),
jak wyschnie klar bezbarwny (przylej dobrze) i gotowe.
-
9. Data: 2012-10-31 16:18:30
Temat: Re: Jak w miarę fachowo "odrdzewić" ramiona wycieraczek
Od: chwdp <h...@i...yfd>
> Porady w stylu kup nowe niech sobie w D wsadzą. Ja też lubię
> majsterkowanie, więc do dzieła. Jak chcesz to zrobić porządnie, to zjedź
> rdzę i całe ramiona do gołej blachy. Najlepiej kółeczkiem specjalnym
> gumowym (żółty kolor ma) do usuwania lakieru. Kupisz takie kółko za
> około 30zł, przyda się na przyszłość na pewno. Potraktuj rdzę (miejsce w
> którym ona była) brunoxem. Odczekaj dobę, zmatuj brunox papierkiem i
> wrzuć na ramiona podkład ale nie byle jaki, kup sikensa (przyda się na
> przyszłość lub do innych rzeczy) a potem baza kilka warstw (W sprayu),
> jak wyschnie klar bezbarwny (przylej dobrze) i gotowe.
twoje porady rozniez mozna sobie w dupe wsadzic.
"zolte koleczko" sluzy do zdejmowanie kleju po emblematach bez
uszkadzania lakieru a nie czyszczenia z rdzy, to raz. dwa brunox jest
dla frajerow, to dwa. a trzy czyli pryskanie baza i bezbarwnym to tego
juz nawet zal komentowac(zapewne w spraju, skoro lamer robi brunoxem to
i na bank bedzie sprajem papral)
-
10. Data: 2012-10-31 16:41:59
Temat: Re: Jak w miarę fachowo "odrdzewić" ramiona wycieraczek
Od: AZ <a...@g...com>
On 2012-10-31, chwdp <h...@i...yfd> wrote:
>> Porady w stylu kup nowe niech sobie w D wsadzą. Ja też lubię
>> majsterkowanie, więc do dzieła. Jak chcesz to zrobić porządnie, to zjedź
>> rdzę i całe ramiona do gołej blachy. Najlepiej kółeczkiem specjalnym
>> gumowym (żółty kolor ma) do usuwania lakieru. Kupisz takie kółko za
>> około 30zł, przyda się na przyszłość na pewno. Potraktuj rdzę (miejsce w
>> którym ona była) brunoxem. Odczekaj dobę, zmatuj brunox papierkiem i
>> wrzuć na ramiona podkład ale nie byle jaki, kup sikensa (przyda się na
>> przyszłość lub do innych rzeczy) a potem baza kilka warstw (W sprayu),
>> jak wyschnie klar bezbarwny (przylej dobrze) i gotowe.
>
> twoje porady rozniez mozna sobie w dupe wsadzic.
>
> "zolte koleczko" sluzy do zdejmowanie kleju po emblematach bez
> uszkadzania lakieru a nie czyszczenia z rdzy, to raz. dwa brunox jest
> dla frajerow, to dwa. a trzy czyli pryskanie baza i bezbarwnym to tego
> juz nawet zal komentowac(zapewne w spraju, skoro lamer robi brunoxem to
> i na bank bedzie sprajem papral)
>
Tez sie niezle usmialem, ale ja bym sprayem nie malowal. Kupilbym kompresor,
nie zaden tam 24l za 300pln, tylko taki porzadny 400l V2. Do tego pistolet,
markowy nie zaden tam chinski, odwadniacz i mozemy malowac ramiona wycieraczek!
--
Artur
ZZR 1200