  • 11. Data: 2012-10-31 18:26:13
    Temat: Re: Jak w miarę fachowo "odrdzewić" ramiona wycieraczek
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:5090e386$0$1307$6...@n...neostrada
    .pl...

    > Witaj.
    >
    > Musisz pojechać papierem do gołej blachy. To podstawa. Ruda prawie zawsze
    > wylezie jak ją zostawisz.
    >
    > Potem podkład, farba i będą jak nowe.

    A ile będzie kosztować komplet takiej operacji, wraz z materiałami i
    robocizną?
    Przypadkiem nie więcej niż nowe ramiona (zamienniki)?

  • 12. Data: 2012-10-31 19:14:22
    Od: Pan Zbyszek <z...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Rok temu przetarłem je papierem ściernym, pomalowałem farbą na rdzę - i
    > dziś mam gorzej niż przed rokiem. Jak to zrobić lepiej?

    A ja tak przy okazji zapytam , czy na Święto Zmarłych dawali przepustki
    z wariatkowa ? ? ?

  • 13. Data: 2012-10-31 23:37:26
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    W dniu 2012-10-31 18:26, Cavallino pisze:

> [...]
    > robocizną?
    > Przypadkiem nie więcej niż nowe ramiona (zamienniki)?

    No nie sprecyzował co do czego potrzebuje. Pytał jak pomalować to krótko
    odpowiedziałem. 2 arkusze papieru, spray i podkład, pewnie ze 20-30 zł.
    O ile zrobi to w czasie wolnym, dla rozrywki - robocizny chyba nie
    trzeba liczyć.

    Seco

  • 14. Data: 2012-11-01 08:30:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:5091a829$0$1312$6...@n...neostrada
    .pl...

> [...]
    > odpowiedziałem. 2 arkusze papieru, spray i podkład, pewnie ze 20-30 zł.
    > O ile zrobi to w czasie wolnym, dla rozrywki

    Praca fizyczna dla rozrywki i to jeszcze marnując czas wolny?
    Ktoś musi go mieć ostro w nadmiarze.

    > - robocizny chyba nie trzeba liczyć.

    Właśnie że trzeba.

  • 15. Data: 2012-11-01 10:23:28
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-11-01 08:30, Cavallino pisze:

    > Praca fizyczna dla rozrywki i to jeszcze marnując czas wolny?
    > Ktoś musi go mieć ostro w nadmiarze.

    Co w tym dziwnego?
    Praca fizyczna odpręża.

    --
    MN

  • 16. Data: 2012-11-01 10:24:32
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-10-31 19:14, Pan Zbyszek pisze:

    > A ja tak przy okazji zapytam , czy na Święto Zmarłych dawali przepustki
    > z wariatkowa ? ? ?

    Dlaczego akurat mnie o to pytasz? Wyglądam na skarbnicę wiedzy wszelakiej?

    --
    MN

  • 17. Data: 2012-11-01 10:51:47
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

> [...]
    .pl...

    .pl...

    > Praca fizyczna dla rozrywki i to jeszcze marnując czas wolny?

    Trzeba umieć ustawić się w życiu tak, aby mieć czas wolny. I pieniądze
    na nowe ramiona rzecz jasna, aby nie musieć malować.

    Czasem ludzie lubią "majsterkować". Czy to pomalowanie ramion
    wycieraczek, skoszenie ogródka czy może odnowienie oldtimera na własny
    użytek. Jak lubią, czemu nie?

    Mogą oczywiście komuś za to zapłacić albo kupić nowe/odnowione.

    W wolnym można robić cokolwiek, malować, jeździć na rowerze, czytać
    książki, siedzieć przed tv, w kinie, teatrze, cokolwiek.

    > Właśnie że trzeba.

    To napisz może dokładnie jakie działania w czasie wolnym trzeba liczyć a
    jakie nie :-)

    Pamiętaj tylko, że nie lubię dyskutować bez sensu dłużej niż 3 posty.
    Wolę potrenować na rowerze, zaraz wychodzę korzystając z bardzo dobrej
    pogody.

    Pozdrawiam

    Seco

  • 18. Data: 2012-11-01 10:57:52
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-11-01 10:51, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

    > Wolę potrenować na rowerze, zaraz wychodzę korzystając z bardzo dobrej
    > pogody.

    Jak to tak? Fizycznie? Chyba, że na elektrycznym.

    --
    MN

  • 19. Data: 2012-11-01 10:59:53
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-10-31 18:26, Cavallino pisze:

    > A ile będzie kosztować komplet takiej operacji, wraz z materiałami i
    > robocizną?
    > Przypadkiem nie więcej niż nowe ramiona (zamienniki)?

    Gdy wpisałem w googlach to mi wynalazł "używane oryginały" w stanie: do
    całkowitego malowania za około 120 zł.

    Gdzie znajdę tanie zamienniki?

    --
    MN

  • 20. Data: 2012-11-01 11:11:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > To napisz może dokładnie jakie działania w czasie wolnym trzeba liczyć a
    > jakie nie :-)

    Robocizna ma swoją cenę, nawet własna, gdzieś 50 zł za/h będzie ok.
    Nadal malowanie wychodzi taniej niż nowe?