-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.icpnet.pl!.POSTED!not-for-mai
l
From: scobowski <s...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jak w miarę fachowo "odrdzewić" ramiona wycieraczek
Date: Thu, 01 Nov 2012 23:19:51 +0100
Organization: ICP News Server
Lines: 26
Message-ID: <k6usi9$gb3$2@news.icpnet.pl>
References: <k6qmrc$535$1@news.task.gda.pl>
NNTP-Posting-Host: d142-165.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.icpnet.pl 1351808393 16739 109.173.142.165 (1 Nov 2012 22:19:53 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 1 Nov 2012 22:19:53 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:16.0) Gecko/20121026
Thunderbird/16.0.2
In-Reply-To: <k6qmrc$535$1@news.task.gda.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2470638
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-10-31 09:18, Marcin N pisze:
> Poradźcie, jak podejść do tematu usunięcia rdzy z końcówek ramion
> wycieraczek.
>
> Rok temu przetarłem je papierem ściernym, pomalowałem farbą na rdzę - i
> dziś mam gorzej niż przed rokiem. Jak to zrobić lepiej?
>
Nie popierdoliło wam się z tym topikiem? Przez tydzień będziecie go
ciągnąć..?
Jak ktoś ma odrobinę wiedzy technicznej, samozaparcie i CZAS, to zrobi
to w godzinę albo dwie na pierwszym z brzegu regulatorze impulsowym,
zastępując potencjometr trzeba/czterema oporami (ile tam biegów jest na
suwaczku) za 30 zika.
Jak się nie ma tego czegoś (no sorry, nie każdy musi "czuć technikę") to
się płaci 500 w aso albo poluje na używkę na allegro za stówę.
Naprawdę, jest się nad czym spuszczać, tworząc wątek na 200 odpowiedzi?
Z harcerskim pozdrowieniem
i wesołych świąt!
--
scob
Następne wpisy z tego wątku
- 01.11.12 23:21 scobowski
- 02.11.12 11:04 jerzu
- 02.11.12 14:16 Jakub Witkowski
- 02.11.12 14:19 Jakub Witkowski
- 02.11.12 14:22 Jakub Witkowski
- 02.11.12 14:40 Jakub Witkowski
- 02.11.12 18:02 Cavallino
- 02.11.12 18:04 Cavallino
- 02.11.12 18:59 Bartosz 'Seco' Suchecki
- 02.11.12 19:10 Bartosz 'Seco' Suchecki
- 02.11.12 19:17 Cavallino
- 02.11.12 20:32 Artur Maśląg
- 03.11.12 00:58 AZ
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=