    From: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jak używać lustra w trybie video?
    Date: Sun, 25 Jul 2010 21:53:18 +0200

    > Uprzejmie prosze o poprawne skonfigurowanie swojego klienta...

    A mozesz napisac co konkretnego masz do mojego czytnika?
    Bo jak na moj gust to Twoj nie umie mojego

    pisanego wielkimi literami co wg. http://www.ietf.org/rfc/rfc2045.txt jest
    legalne:

    5.1. Syntax of the Content-Type Header Field

    In the Augmented BNF notation of RFC 822, a Content-Type header field
    value is defined as follows:

    content := "Content-Type" ":" type "/" subtype
    *(";" parameter)
    ; Matching of media type and subtype
    ; is ALWAYS case-insensitive.

    Jakbym mogl/wiedzial jak to bym to zmienil. Ale nie wiem jak, wiec dopoki
    moje posty sa poprawne zakladam, ze to raczej Ty powinienes dostosowac
    swoj do obowiazujacych standardow. Choc oczywiscie ryzykuje, ze to olejesz
    i mnie wrzucisz do KF i sobie juz nie pogadamy ;)