  • Data: 2014-06-13 22:35:07
    Temat: Re: Jak uwolnić się od Netii (najmniejszym kosztem)?
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-06-11 22:18, Smok Eustachy pisze:
    > W dniu 10.06.2014 01:10, Krystek pisze:
    > /.../
    >>
    > Masz tam jeszcze jakieś konto na ich stronie?
    >
    > Albo będziesz dostawał dalej abonament i będzie chryja albo odlicz. Jak
    > się da to zadzwoń a jak masz konto to przez konto.
    > 2. Na pewno abonament dostałeś? A nie tylko za rozmowy?

    Udało się wygrzebać potwierdzenie przedłużenia starej umowy na
    promocyjnych warunkach. Okazuje się, że umowa jest do sierpnia, ale 2015
    roku. Były też tam dwa okresy promocyjne płatne po złotówce za
    abonament, więc dupa blada. Trzeba zapłacić te 112 złotych. I po temacie.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/