  • Data: 2014-07-06 23:50:09
    Temat: Re: Jak uwolnić się od Netii (najmniejszym kosztem)?
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-04 21:59, Adam pisze:

    > A czy tę ostatnią umowę przedłużałeś świadomie? Bo jeśli nie, to można
    > uderzyć z art. 285 Kodeksu karnego.

    W tym sęk, że to nie ja przedłużałem. Dokonałem cesji istniejącej już (i
    przedłużonej wcześniej na promocyjnych warunkach) umowy. Zresztą
    zrobiłem to tylko po to, by zachować numer i móc go później przenieść do
    innego operatora (czego zresztą dokonałem). Opłaty wyrównawcze (jak
    elegancko nazwali kary umowne za wcześniejsze rozstanie z - byłym już -
    operatorem) także zapłacone.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/