    From: u...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jak uratowaćkartę Micro SD 8 GB ?
    Date: Sat, 15 Aug 2009 21:03:55 +0200
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    > Czy na karcie było założone hasło poprzez telefon?

    Dziękuję za odpowoiedzi. Nie mogłem wcześniej odpowiedzieć. Przepraszam na
    karcie nie było zakładane żadne hasło. Polecenia systemowe wydałem - polecenie
    tail - nic o dyskach nie ma w komunikacie , polecenie lsusb też niz nowego nie
    pokazało.

    Najbardziej rokuje nadzieje informacja po poleceniu : dmesg | grep sda -
    poniżej..

    scsi1 : SCSI host adapter emulation for IDE ATAPI devices
    Attached scsi removable disk sda at scsi2, channel 0, id 0, lun 0
    sda: Unit Not Ready, sense:
    sda : READ CAPACITY failed.
    sda : status = 1, message = 00, host = 0, driver = 08
    sda : block size assumed to be 512 bytes, disk size 1GB.
    sda: I/O error: dev 08:00, sector 0

    "Coś" widzi - wprawdzie 1GB widzi, a jest 8 GB, ale to już coś.
    Polecenie fdisk /dev/sda nie daje rezultatu - dla niego nie ma takiego
    urządzenia. Polecenie dmesg uruchomione po restarcie, ale
    bez podłączonej karty nie wypisuje nic. Nie mogę znaleźć programu
    Gparted pod windowsa, są same płytki typu "live CD".