  • 1. Data: 2009-09-30 12:56:03
    Temat: Jak ukryć mp3 na stronie
    Od: "Srututu" <s...@o...pl>

    Na stronę chciałbym wrzucić mp3. Jednak tak, żeby można je było jedynie
    odsłuchać bez możliwości pobrania.

    Da radę?

  • 2. Data: 2009-09-30 13:41:17
    Temat: Re: Jak ukryć mp3 na stronie
    Od: "kamyk" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Srututu" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Na stronę chciałbym wrzucić mp3. Jednak tak, żeby można je było jedynie
    > odsłuchać bez możliwości pobrania.
    >
    > Da radę?

    nie

    --
    pozdrowionka
    Kamyk

  • 3. Data: 2009-09-30 16:25:33
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Użytkownik "Srututu" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Na stronę chciałbym wrzucić mp3. Jednak tak, żeby można je było jedynie
    > odsłuchać bez możliwości pobrania.
    >
    > Da radę?

    Nie, ale możesz osadzić w pliku swf albo lepiej ładować plikiem swf plik,
    który ma osadzoną piosenkę i wtedy będzie to nieco trudniejsze noi format
    udziwniony, więc nie każdy będzie się chciał na to połasić.

    lamer

  • 4. Data: 2009-09-30 17:11:09
    Od: "Zielone Niusy" <z...@g...pl>

    lamer pisze:

> [...]
    > który ma osadzoną piosenkę i wtedy będzie to nieco trudniejsze noi format
    > udziwniony, więc nie każdy będzie się chciał na to połasić.

    A jeszcze lepiej byloby zrobic 'Flash streaming' - a co? Jak szalec to szalec.

    Ale zlota zasada Internetu mowi, ze to, co trafilo do sieci jest do
    skopiowania. Od tej reguly nie ma wyjatkow.
    ZN

  • 5. Data: 2009-09-30 18:32:27
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Użytkownik "Zielone Niusy" <z...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:ha03fd$fs7$1@inews.gazeta.pl...

    > Ale zlota zasada Internetu mowi, ze to, co trafilo do sieci jest do
    > skopiowania. Od tej reguly nie ma wyjatkow.

    Zlota zasada mowi, ze cokolwiek komputer moze wyswietlic/odegrac, moze tez
    zapisac :)

    lamer

  • 6. Data: 2009-09-30 19:09:21
    Od: emila <w...@p...onet.eu>

    lamer pisze:
    > Użytkownik "Zielone Niusy" <z...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:ha03fd$fs7$1@inews.gazeta.pl...

    > Zlota zasada mowi, ze cokolwiek komputer moze wyswietlic/odegrac, moze
    > tez zapisac :)

    w tych swoich zasadach, które ogólnie są poprawne zapomnieliście o:

    jeśli "tu" jest trudniej niż "tam", to ściągam/kradne z "tam"

    jeżeli wątkotwórca ma jakieś materiały autorskie to faktycznie
    może to być problemem, choć wątpliwe jest aby takie unikatowe
    audio/video znalazło amatora na kombinowanie...

    jeżeli są to jakieś utwory muzyczne najlepiej wrzucić ich słabszą
    krótszą wersje...

    ...albo je udostępnić jak się ma prawa do tego.

    --
    emila to on
    on to ja

  • 7. Data: 2009-10-01 07:03:00
    Od: "Srututu" <s...@o...pl>

    Uściślając. Nie zależy mi na super-hiper-duper zabezpieczeniach. Kto się
    uprze i tak zassie. Ale przynajmniej nie zrobi sobie kopii wszystkich
    materiałów teleportem i tyle.

  • 8. Data: 2009-10-01 09:23:17
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    > Uściślając. Nie zależy mi na super-hiper-duper zabezpieczeniach. Kto się
    > uprze i tak zassie. Ale przynajmniej nie zrobi sobie kopii wszystkich
    > materiałów teleportem i tyle.

    Teleport ma problemy z JavaScriptem, wiec mozesz po prostu dokleic piosenki
    za pomoca JS.

    lamer

  • 9. Data: 2009-10-02 19:11:53
    Od: Peter <p...@p...fm>

    Srututu pisze:
    > Na stronę chciałbym wrzucić mp3. Jednak tak, żeby można je było jedynie
    > odsłuchać bez możliwości pobrania.
    >
    > Da radę?

    Sprawdź to rozwiązanie:
    http://schillmania.com/projects/soundmanager2/

    --
    Peter

  • 10. Data: 2009-10-05 18:40:56
    Od: "Fristajler" <f...@g...com>

    Oczywiście, że się nie da :) Tymbardziej, że można przechwycić strumień
    audio programem :)