  • Data: 2009-03-16 12:31:06
    Temat: Re: Jak uchronic sie przed takimi sytuacjami ?
    Od: Solo <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    -=MAKARENA=- pisze:

    > Na dziendobry musze ja przyprowadzic z Olsztyna do Lodzi 250 km . Co zrobic
    > zeby sie ustrzec przed takimi sytuacjami ?

    Bez przesady. To że erłan jest mocniejszy od GSXFa wiadomo ale jezdzic
    sie nim da. Jak nie bedziesz przeginał z gazem, hamowaniem na łukach czy
    skrętach jak w przypadku drugiego linka to nie taki diabeł straszny.
    Miałem kilka nieciekawych sytuacji, po których musiałem sie zatrzymac co
    by pikawę uspokoić, ale własnie dla tego, że troche mnie poniosło.
    Dlatego uważam, że to moto uczy respektu do siebie hiii.

    Solo R1