  • 11. Data: 2011-01-24 09:33:09
    Temat: Re: Jak to zrobić...?
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-01-24 09:58, wieslav pisze:
    > Fakt nie podałem systemu jaki zamierzam instalować. Muszę się narazie
    > trzymać oryginalnego(mam nadzieję, że nie będzie problemu z jego
    > zarejstrowaniem po całkowitej zmianie sprzętu!) XP Home.

    bez sensu, po co trzymać się nielegalnego systemu ?

  • 12. Data: 2011-01-24 09:51:06
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "boxfish" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > bez sensu, po co trzymać się nielegalnego systemu ?

    Przecież ma legalny system - zamierza go tylko używać niezgodnie z
    licencją :)

    --
    marfi

  • 13. Data: 2011-01-24 10:56:53
    Od: "wieslav" <w...@w...pl>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "boxfish" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Przecież ma legalny system - zamierza go tylko używać niezgodnie z
    > licencją :)

    A dlaczego niezgodnie z licencją? Czyż nie mam prawa do zmiany sprzętu jeśli
    rejestrowałem go wcześniej przy całkowicie innej konfiguracji sprzętowej?
    Przypuśćmy, że tamten komputer padł całkowicie. Nie przejdzie ten numer? Nie
    da się nawet telefonicznie teraz aktywować na nowym sprzęcie?

    Wieslav

  • 14. Data: 2011-01-24 11:01:12
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-01-24 11:56, wieslav pisze:

    > A dlaczego niezgodnie z licencją? Czyż nie mam prawa do zmiany sprzętu
    > jeśli rejestrowałem go wcześniej przy całkowicie innej konfiguracji
    > sprzętowej?

    Zapędziłem się, przepraszam, to co pisałem dotyczy wersji OEM, której
    legalność potwierdzasz naklejając naklejkę licencyjna na komputerze do
    którego jest przypisana i wraz z tym komputerem umiera

    > Przypuśćmy, że tamten komputer padł całkowicie. Nie przejdzie ten numer?
    > Nie da się nawet telefonicznie teraz aktywować na nowym sprzęcie?

    technicznie - pewnie się uda ale legalne nie jest w myśl licencji

  • 15. Data: 2011-01-24 11:09:47
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "boxfish"
    >technicznie - pewnie się uda ale legalne nie jest w myśl licencji

    Legalny to nie to samo, co zgodny z licencją.

    --
    \------------------------/
    | K...@e...eu.org |

  • 16. Data: 2011-01-24 13:40:24
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "wieslav" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości

    > A dlaczego niezgodnie z licencją? Czyż nie mam prawa do zmiany sprzętu
    > jeśli

    Po prostu przeczytaj licencję :)

    --
    marfi

  • 17. Data: 2011-01-25 15:08:11
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > Przyznam, że trochę zaczynam się bać czy dam radę dobrze poskładać to
    > wszystko. Najbardziej tego jak zamontować procesor i boxowe chłodzenie.
    > Jaką
    > pastę wybrać i jak posmarować aby później nie było
    > komplikacji(przegrzania).

    boxowe chłodzenie ma nałożoną pastę fabrycznie. Jednak z jego zakładaniem
    mogą się wiązać pewne schody i niewykwalifikowana osoba może sobie z tym nie
    poradzić. Do dziś klnę na ten wynalazek intela. Niestety to nie AMD gdzie
    wystarczyło założyć zapinkę i obrócić dźwignię. Tutaj zapięcia są aż 4 przy
    czym przy zakładaniu wymagają niemałej siły i rozwagi. Jeżeli tego nigdy nie
    robiłeś lepiej zanieść to do jakiegoś serwisu i niech złożą do kupy.
    Konsekwencje złego składania mogą być opłakane.

  • 18. Data: 2011-01-25 20:47:53
    Od: "wieslav" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Doxent" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nigdy nie robiłeś lepiej zanieść to do jakiegoś serwisu i niech złożą do
    > kupy. Konsekwencje złego składania mogą być opłakane.

    Dzięki za przestrogę. Kto wie czy nie skorzystam dla świętego spokoju z
    usługi kogoś bardziej doświadczonego!