  • Data: 2012-07-13 19:57:04
    Temat: Re: Jak to jest ze świecami zapłonowymi?
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-13 00:39, Tomasz Pyra pisze:
    > Jest jakaś mądra teoria co do kupowania świec zapłonowych?
    >
    > Bo katalogi podają mi całą masę różnych propozycji jako niby do mojego
    > samochodu - dwu-try-czteroelektrodowe, odstęp od 0.9 do 1.6 (dla LPG nawet
    > 0.7, ale nie mam LPG).
    > Ceny od 10 do 60zł za sztukę.
    >
    > To tak faktycznie co by nie było będzie dobrze, czy są jakieś tropy którymi
    > wato podążać wybierając świece?

    Wkładać to co zaleca producent.
    Zwracać uwagę na to jaka ma być ciepłota świecy i czy ma być z
    rezystorem czy bez.
    Elektrod jak najmniej, im więcej tym więcej szans na "zarzucenie świecy"

    "Platynowe" czy "irydowe" - kwestia gustu jak chcesz wymieniać raz na
    50-80kkm bierz "platynowe".
    Ja wolę kupić zwykłe najprostsze po 10zł sztuka zgodne z zaleceniami i
    wymienić co 10-15kkm niż zapłacić 55zł i wymienić po 50kkm. Koszt
    podobny tylko że co średnio 12.5kkm mam nowe świece... ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis