-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: MarcinJM <m...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jak to jest ze skośnymi zębami?
Date: Tue, 13 Mar 2012 07:32:39 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 24
Message-ID: <jjmpmd$suj$1@inews.gazeta.pl>
References: <1ost6rbp9mebw$.pm1u5dqwgbgx.dlg@40tude.net>
<jirh3s$aru$1@inews.gazeta.pl>
<1eo2b2kk0r41h$.gjfs8266spzt.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: abyq12.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1331620365 29651 83.9.36.12 (13 Mar 2012 06:32:45 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 13 Mar 2012 06:32:45 +0000 (UTC)
X-User: marcinjm70
In-Reply-To: <1eo2b2kk0r41h$.gjfs8266spzt.dlg@40tude.net>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:10.0.2) Gecko/20120216 Thunderbird/10.0.2
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2438776
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-03-02 23:35, Tomasz Pyra pisze:
> On Fri, 02 Mar 2012 23:20:42 +0100, AL wrote:
>
>
>> kola z zebami skosnymi (w tym srubowymi) charakteryzuja sie - w stosunku
>> do kol z zebami prostymi - wiekszym stopniem pokrycia (dlugoscia
>> zazebienia jednoczesnie wiekszej ilosci zebow) a tym samym mniejszymi
>> naciskami powierzchniowymi.
>
> No tak, tylko skąd proste zęby wstecznego biegu, a czasami pierwszego?
> W fabrycznej produkcji różnica w koszcie pewnie jest pomijalna.
>
> Może tam dochodzą jeszcze jakieś inne obciążenia które skłaniają do użycia
> prostych zębów?
Co do wytrzymalosci to nie wiem, ale wiem, ze system zalaczania i
utrzymania w pozycji zalaczonej biegu wstecznego niedopuszcza
jakichkolwiek sil osiowych, a te wystepuja przy wspolpracy zebow
skosnych. Zreszta sam system zalaczania (przesuwanie kolka posredniego)
nie funkjonowalby przy zebach skosnych.
--
Pozdrawiam
MarcinJM
Następne wpisy z tego wątku
- 13.03.12 07:45 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=