-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: MarcinJM <m...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jak to jest ze skośnymi zębami?
Date: Tue, 13 Mar 2012 07:32:39 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 24
Message-ID: <jjmpmd$suj$1@inews.gazeta.pl>
References: <1ost6rbp9mebw$.pm1u5dqwgbgx.dlg@40tude.net>
<jirh3s$aru$1@inews.gazeta.pl>
<1eo2b2kk0r41h$.gjfs8266spzt.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: abyq12.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1331620365 29651 83.9.36.12 (13 Mar 2012 06:32:45 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 13 Mar 2012 06:32:45 +0000 (UTC)
X-User: marcinjm70
In-Reply-To: <1eo2b2kk0r41h$.gjfs8266spzt.dlg@40tude.net>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:10.0.2) Gecko/20120216 Thunderbird/10.0.2
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2438776
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-03-02 23:35, Tomasz Pyra pisze:
> On Fri, 02 Mar 2012 23:20:42 +0100, AL wrote:
>
>
>> kola z zebami skosnymi (w tym srubowymi) charakteryzuja sie - w stosunku
>> do kol z zebami prostymi - wiekszym stopniem pokrycia (dlugoscia
>> zazebienia jednoczesnie wiekszej ilosci zebow) a tym samym mniejszymi
>> naciskami powierzchniowymi.
>
> No tak, tylko skąd proste zęby wstecznego biegu, a czasami pierwszego?
> W fabrycznej produkcji różnica w koszcie pewnie jest pomijalna.
>
> Może tam dochodzą jeszcze jakieś inne obciążenia które skłaniają do użycia
> prostych zębów?
Co do wytrzymalosci to nie wiem, ale wiem, ze system zalaczania i
utrzymania w pozycji zalaczonej biegu wstecznego niedopuszcza
jakichkolwiek sil osiowych, a te wystepuja przy wspolpracy zebow
skosnych. Zreszta sam system zalaczania (przesuwanie kolka posredniego)
nie funkjonowalby przy zebach skosnych.
--
Pozdrawiam
MarcinJM
Następne wpisy z tego wątku
- 13.03.12 07:45 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
- przegląd za mną
- Na co komu okna
- Mój elektryk
- Spalił się autobus :-)
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
Najnowsze wątki
- 2025-03-18 ulaskawienia
- 2025-03-18 Gdynia => Sales Executive / KAM <=
- 2025-03-18 42 MILIARDY ZŁOTYCH ZYSKU W ROK. DLACZEGO BANKI TYLE ZARABIAJĄ W POLSCE?
- 2025-03-17 Nie matura lecz chęć szczera ...
- 2025-03-17 Pendrive zdycha, czy coś jeszcze innego? Problem z plikami.
- 2025-03-17 Odkurzacz Smapp Dynamic - dawny Zelmer
- 2025-03-17 Nagra IV i zewnętrzny pilot
- 2025-03-17 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-17 Warszawa => Junior Account Manager <=
- 2025-03-17 Białystok => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-17 Białystok => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-17 Częstochowa => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-17 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-03-17 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-17 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=