-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: AL <a...@s...tam>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jak to jest ze skośnymi zębami?
Date: Sat, 03 Mar 2012 10:53:39 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 27
Message-ID: <jispn3$211$2@inews.gazeta.pl>
References: <1ost6rbp9mebw$.pm1u5dqwgbgx.dlg@40tude.net>
<jirh3s$aru$1@inews.gazeta.pl>
<1eo2b2kk0r41h$.gjfs8266spzt.dlg@40tude.net>
<1v1unlegxnr51$.1dyo5exalqu9l$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: 088156114067.tarnowskiegory.vectranet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1330768419 2081 88.156.114.67 (3 Mar 2012 09:53:39 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 3 Mar 2012 09:53:39 +0000 (UTC)
X-User: alstd2
In-Reply-To: <1v1unlegxnr51$.1dyo5exalqu9l$.dlg@40tude.net>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:10.0.2) Gecko/20120216 Thunderbird/10.0.2
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2437565
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-03-03 10:16, J.F. pisze:
> Dnia Fri, 2 Mar 2012 23:35:39 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
>> On Fri, 02 Mar 2012 23:20:42 +0100, AL wrote:
>>> kola z zebami skosnymi (w tym srubowymi) charakteryzuja sie - w stosunku
>>> do kol z zebami prostymi - wiekszym stopniem pokrycia (dlugoscia
>>> zazebienia jednoczesnie wiekszej ilosci zebow) a tym samym mniejszymi
>>> naciskami powierzchniowymi.
>
> czekaj czekaj - owszem, zebow zazebionych jest wiecej (w sumie dwa, bo
> wiecej sobie w tym przypadku nie wyobrazam), ale zazebione sa punktowo, czy
> tez na krotkim odcinku
>
wskazowka: liczba przyporu.
Mozesz miec wartosc nawet >2 ;)
Ilosc jednoczesnie zebow, ktore maja kontakt ze soba.
"Dla prawidłowej współpracy pary zębów liczba przyporu (zalecane > 1.4)."
A ogolnie to dazy sie by zeby obtaczaly sie o sibie (np. zarys ewolwentowy)
masz to opisane w pkt: 05. Zasada zazębienia. Zarysy zębów i ich wybór.
(patrz podany wczesniej link)
--
pozdr
Adam (AL)
TG
Następne wpisy z tego wątku
- 03.03.12 11:29 Grejon
- 03.03.12 11:40 J.F.
- 03.03.12 18:05 v...@i...pl
- 03.03.12 18:38 Hinek
- 04.03.12 02:18 v...@i...pl
- 04.03.12 13:06 Jackare
- 04.03.12 13:20 J.F.
- 13.03.12 07:32 MarcinJM
- 13.03.12 07:45 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-25 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-25 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-25 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-25 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-12-25 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-24 Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie