  • Data: 2011-01-01 09:06:26
    Temat: Re: Jak to jest z tymi bateriami?
    Od: Janeo <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Wszystkie tzw. dotykowce zra prad, nalezy sie przygotowac na ladowanie
    codzienne lub min. co 2-3 dni.

    Baterie NiMH to nie baterie LiPo. Ale ponieważ te ostatnie sa odmiana
    LiJo, ich zywotnosc tez jest ograniczona - ale ja bym sie tym nie
    przejmowal.

    Co do baterii na Allegro - juz kiedys kupilem AA NiMH 3600 mAh, a po
    sprawdzeniu miala 1600 mAh, i to jest na Allegro NAGMINNE. Wiec jesli
    ktos sie nie orientuje jakie pojemnosci sa maxymalne, wystarczy wejsc
    w internet i spojrzec na maksymalne pojemnosci baterii uznanych
    producentow (Sony, Sanyo, etc...). Zatem tym sie nalezy przejmowac,
    zeby nie kupowac chinskiego badziewia do telefonu komorkowego,
    oczywiscie o ile nam nie zalezy na pojemnosci.
    O ile wiem, do Xperii X10 mini pro nie ma baterii o wiekszej
    pojemnosci niz 970 mAh a nawet jest ich jeszcze malo za granica (na
    Allegro juz ktos probowal cos skrecic w opisie, ale sie wycofal ze
    "juz nie ma w magazynie"). Podejrzewam, ze ta bateria 970 mAh jest z
    tzw. wyselekcjowanych przy juz istniejacej masowej produkcji 930 mAh.