-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
ews-out.readnews.com!news-xxxfer.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newsho
sting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.
neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Fri, 18 Feb 2011 21:44:04 +0100
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
Thunderbird/3.1.7
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jak to jest z tym tempomatem?
References: <ijmacq$7v$2@inews.gazeta.pl> <ijmb9i$2t6$1@news.net.icm.edu.pl>
<4d5ecfcc$0$2486$65785112@news.neostrada.pl>
<ijmjo9$ffg$1@inews.gazeta.pl>
<4d5ed4db$0$2498$65785112@news.neostrada.pl>
<ijmkir$inm$1@inews.gazeta.pl>
In-Reply-To: <ijmkir$inm$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 20
Message-ID: <4d5eda14$0$2438$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.23.244.96
X-Trace: 1298061844 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2438 83.23.244.96:6335
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2351122
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-02-18 21:24, Kuba (aka cita) pisze:
>
> Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
> news:4d5ed4db$0$2498$65785112@news.neostrada.pl...
>> Pod górę z gazem i hamowanie silnikiem na zjazdach to podstawowa
>> zasada oszczędnej jazdy po górach.
>
> jasne, pałowanie pod góre, zeby za wszelką cene utrzymać tą samą
> prędkość co do kilometra to genialny sposob na oszczędność.
Jakie pałowanie? Pod Mt Everest podjeżdżasz?
Natomiast co do samego pytania to owszem, żeby było oszczędnie to pod
górę należy osiągnąć prędkość która pozwoli potem zjechać w dół bez gazu.
I tempomat będzie tu bliższy optimum niż kierowca który będzie zamulał
pod górę, bo myli niewciskanie gazu z oszczędną jazdą.
Co więcej - jadąc po pagórkach ze stałą prędkość samochód zużyje mniej
paliwa niż jadąc tak po płaskim.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.02.11 21:44 ąćęłńóśźż
- 18.02.11 21:47 Kuba \(aka cita\)
- 18.02.11 21:49 Kuba \(aka cita\)
- 18.02.11 21:49 J.F.
- 18.02.11 21:49 Dykus
- 18.02.11 21:51 V-Tec
- 18.02.11 21:55 Tomasz Gorbaczuk
- 18.02.11 21:54 Kuba \(aka cita\)
- 18.02.11 21:58 Dykus
- 18.02.11 21:59 Tomasz Pyra
- 18.02.11 22:00 Kuba \(aka cita\)
- 18.02.11 22:04 Kuba \(aka cita\)
- 18.02.11 22:06 Kuba \(aka cita\)
- 18.02.11 22:06 Tomasz Gorbaczuk
- 18.02.11 22:08 AL
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=