  • 11. Data: 2009-08-03 07:45:16
    Temat: Re: Jak to jest z tym GPS ?
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "DarkDaro" <d...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:h54q7s$482$...@i...gazeta.pl...

    > mam Europa Środkowa ISO i zawsze tak miałem więc napisz jak mam ustawić ?

    Nie zawsze. W pierwszym poście brakuje:

  • 12. Data: 2009-08-03 07:49:02
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "kranu" <k...@l...pl> napisał w wiadomości grup
    > Zależy gdzie - np. w TT bez żadnych pakietów rozpoczęcie sesji to 1.40zł

    Fakt - w play 12 groszy.

  • 13. Data: 2009-08-03 08:18:56
    Od: Romek <r...@l...pl>

    cpt. Nemo pisze:
    > Dla Nokii to normalne, coz od niej wymagac...
    >
    > pozdrawiam,

    wiemy już wszyscy że masz obsesję na punkcie Noki, może już sobie daruj
    te ciągłe uwagi, innych nie przekonasz do siebie :)
    r.

  • 14. Data: 2009-08-03 09:07:46
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 2 Sie, 21:03, "DarkDaro" <d...@g...pl> wrote:
    > Mam  Nokię 5800. Wyłączyłem sobie wspomaganie GPS aby nie bulić za dodatkowe
    > kilobajty. GPS ma wtedy ogromne trudności z odczytaniem satelitów. Na
    > zewnatrz w pogodny dzień nie powinno być chyba takich problemów? Problem
    > ustępuje od razu jak włączę wspomaganie GPS. Czy Wy też tak macie ? Może ja
    > coś źle skonfigurowałem ? Bardzo proszę o pomoc.
    >
    > --
    > PZDR
    > DarkDaro

    To typowe.
    O kosztach związanych z GPS (AGPS) poczytaj na mojej stronie:
    http://strony.aster.pl/janeo/SE_C702/C702_gps.htm
    Tam co prawda jest o GPS na Javę czyli również o mapkach ściąganych
    przez internet (co Ciebie nie dotyczy), ale skup się na pozostałych
    informacjach (tj. AGPS, efemerydzie i jak długo jest ważna oraz
    metodach podtrzymania sesji gprs - o ile Cię interesuje GPS w ciągłej
    gotowości/24h).
    Pozdr. - J
    ------------------------
    http://strony.aster.pl/janeo/SE_C702/C702.htm

  • 15. Data: 2009-08-03 10:58:15
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sun, 02 Aug 2009 22:10:34 +0200, kranu napisał(a):

    > Też tak mam w Nokii 5800 z wyłączonym wspomaganiem - również w pogodny
    > dzień na zewnątrz trzeba poczekać kilka minut.

    E71 - ze złapaniem sygnału bywa różnie. Zwłoka jest zauważalnie większa
    aniżeli w Pda Asusa - ale jak już złapie sygnał, to spokojnie mogę go
    włożyć do kieszeni wewnętrznej w kurtce i dziala jak trzeba (uzywam tego
    bardzo czasami jeżdżąc na moto).

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 16. Data: 2009-08-03 14:53:48
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

> [...]
    > problemów? Problem ustępuje od razu jak włączę wspomaganie GPS. Czy Wy też
    > tak macie ? Może ja coś źle skonfigurowałem ? Bardzo proszę o pomoc.

    Podstawa to łapać fixa na postoju. Zimny start trwa nie dłużej niż minutę.
    Pamiętam jak raz jechałem z kumplem samochodem, ja złapałem fixa na posotju
    i cały czas podczas jazdy miałem widocznych kilka satelitów i bardzo dobry
    sygnał. Kolega zaczął łapać fixa podczas jazdy - udało mu się po 30km
    dopiero (fakt że siedział z tyłu, ale mimo wszystko udało się to dopiero gdy
    zwolniłem do 40km/h w terenie zabudowanym).

    Spróbój złapać fixa w samolocie - nie ma szans. Jednak jeżeli złapiesz na
    ziemi na lotnisku to się on utrzyma i będzie wszystko ładnie pokazywał. Po
    złapaniu fixa mój GPS bez problemu radzi sobie w schowku i gdzieś głęboko
    zakopany w kieszeni.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 17. Data: 2009-08-03 15:13:55
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Mon, 3 Aug 2009 16:53:48 +0200, "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>
    wrote:

    >Spróbój złapać fixa w samolocie - nie ma szans. Jednak jeżeli złapiesz na
    >ziemi na lotnisku to się on utrzyma i będzie wszystko ładnie pokazywał.

    Piramidalna bzdura z tym że nia złapiesz fixa podczas lotu. Jakiś
    miesiąc temu wracając z Rzymu do Warszawy postanowiłem zweryfikować
    jak to właściwie jest. Stewardessa nie miała nic przeciwko temu byle
    telefon był wyłączony w trakcie startu i lądowania. Zarówno Nokia N95
    8GB jak i HTC TouchPro włączone podczas lotu w trybie samolotowym bez
    problemu złapały fixa i ładnie wskazywały prędkości rzędu 850-900kmh.

    Zdrówko

  • 18. Data: 2009-08-03 15:23:38
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:r6vd75lea3krm030olu1m6eo4107vnnhi8@4ax.
    com...
> [...]
    > 8GB jak i HTC TouchPro włączone podczas lotu w trybie samolotowym bez
    > problemu złapały fixa i ładnie wskazywały prędkości rzędu 850-900kmh.

    Trzeba było od razu sprawdzić wysokość. :)

  • 19. Data: 2009-08-03 17:17:22
    Od: "Benek" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > aniżeli w Pda Asusa - ale jak już złapie sygnał, to spokojnie mogę go
    > włożyć do kieszeni wewnętrznej w kurtce i dziala jak trzeba (uzywam tego

    Do E71 da się dokupić legalną mapę np Garmin ?
    czytałem że są problemy z polskimi znakami tzn ich nie ma a oprogramowanie
    Garmina ma trudności z prawidłowym znajdywaniem niektórych nazw miejscowości
    z polskimi znaczkami.

  • 20. Data: 2009-08-03 18:20:38
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    qwerty pisze:

    > Trzeba było od razu sprawdzić wysokość. :)

    Kurde, dobra rzecz, gdyby zegary nawaliły kabinie pilotów, to jak znalazł..

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."