  • 51. Data: 2014-07-08 14:10:14
    Temat: Re: Jak to jest z radarami?
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Axel wydumał(a) w news:lpgd94$l7p$1@node2.news.atman.pl :
    > "MichaelData(R)" wrote in message
    > Bo AM trzeba od czasu do czasu update'ować :-P

    Co tydzień? :P

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 52. Data: 2014-07-08 15:00:45
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-07-08 11:22, Axel pisze:
    > "MichaelData(R)" wrote in message

    > Bo AM trzeba od czasu do czasu update'ować :-P

    Sama z siebie robi update chyba że ktoś zajebał i czeka aż nowa wyjdzie
    na piratach ...

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 53. Data: 2014-07-08 19:20:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    ..
    > Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Pisałem juz o tym tyle razy, że nie chce mi się powtarzać...

    Nie należę do Twoich fanów, nie czytam wszystkiego co napiszesz.

  • 54. Data: 2014-07-08 20:23:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Nie należę do Twoich fanów, nie czytam wszystkiego co napiszesz.

    W duzym skrócie - kiedy sam zapłaciłem tam mandat - byłem jeszcze naiwny i
    wierzyłem ze jak policja coś mówi to ma rację.

  • 55. Data: 2014-07-09 11:49:18
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Mon, 7 Jul 2014 18:59:34 +0200
    MichaelData(R) <s...@o...com> wrote:

    > Pomyslałem w pierwszej wypowiedzi,

    Jak widać nie, bo jakbyś pomyślał to byś wiedział że Yanosik omija ci korki
    nieistniejącymi drogami, więc można naciąć się i zamiast szybko ominąć korek, to
    nadrabiać kilometry i o tym na samym początku pisałem, a ty bijesz pianę nie wiadomo
    o co i po co.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 56. Data: 2014-07-09 11:57:39
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Mon, 07 Jul 2014 20:21:37 +0200
    Alf/red/ <f...@u...waw.pl> wrote:

    > 2. jeśli Twoja nawigacja w Twoim smartfonie (!) jednak wyznacza tamtędy
    > trasę, to jest błąd z "keszem" Twojej

    Pozwolę się niezgodzić, nie dalej jak w zeszłym miesiącu zmieniałem z
    repartycjonowaniem cały soft w telefonie i wszystkie aplikacje w związku z tym,
    instalowane były na nowo. Niedalej jak właśnie po tej reinstalacji stojąc na
    Bartyckiej kazałem Yanosikowi wyznaczyć trase na Grochów i wyznaczył ją właśnie do
    Czerniakowskiej, a dalej nieistniejącym wjazdem na Łazienkowską, alternatywnie
    podając Siekierkowską, ale też przez Czerniakowską, dopiero navi googla poprowadziło
    mnie Bartycką w stronę Wisły i tym dalszym wjazdem na Siekierkowską. Więc jednak wina
    w całości leżała po stronie navi Yanosika.

    I aby nie było, używam bardzo często Yanosika i jestem z niego zadowolony, raz mnie
    mocno pozytywnie zaskoczył wyznaczając objazd korka na Ursynowie przez parkingi Reala
    ;) ale w tym wypadku i wypadku remontowanej Toruńskiej dał ciała.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 57. Data: 2014-07-09 12:05:07
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    szerszen wydumał(a) w news:20140709114918.1d43ed1355542f6d8e46aefb@tlen.pl :
> [...]
    > ominąć korek, to nadrabiać kilometry i o tym na samym początku pisałem, a
    > ty bijesz pianę nie wiadomo o co i po co.

    OK, zacytuję co napisałeś, bo widać ze pamięć Ci szwankuje:

    "Piszę o aktualności map, a nie tego co się na drogach dzieje." <--- to
    twoje zdanie.

    Ja tez piszę o aktualności map ale zarzucam Tobie że na podstawie jakiegoś
    skasowanego "zjazdu" zarzucasz ogólnie brak aktualizacji Yanosikowi, co nie
    jest prawdą. Nie wiem z czym sie bijesz ale rzeczywistość jest zgoła inna od
    tego co piszesz bo mapy Yanosika sa aktualizwoane dość często. Pomijam juz
    całkowicie ze Yanosik jest DARMOWY jako aplikacja na Androida i wspiera
    funkcję nanoszenia zmian przez uzytkowników. Są całe nowo oddane drogi gdzie
    we wspomnianej Automapie czy innych nawigacjach zmian nie naniesiono a
    Yanosik dokonał bardzo szybko aktualizacji i kontroluje ruch na tych
    odcinkach (najczęściej WŁAŚNIE potrzebnych)...bo nowe drogi są bardziej
    przydatne niż jakieś stare zakorkowane objazdy :>

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 58. Data: 2014-07-10 09:32:26
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 9 Jul 2014 12:05:07 +0200
    MichaelData(R) <s...@o...com> wrote:

    > tego co piszesz bo mapy Yanosika sa aktualizwoane dość często.

    Jak widać niezbyt często, albo niezbyt dokładnie, skoro jedna z głownych arterii
    stolicy jest nieaktualna od kilku miesięcy. Bo chyba nie sugerujesz że nikt tego do
    nich do tej pory nie zgłosił ;)

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 59. Data: 2014-07-10 14:40:54
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-04 08:42, Ilkenau pisze:
    > http://moto.wp.pl/kat,106078,title,Tyko-zolte-fotora
    dary-moga-robic-zdjecia,wid,16721822,wiadomosc.html

    > Czy to jest wiarygodna informacja? Na trasie Kraków-Olkusz jest tylko
    > jeden "żółty" radar, a kierowcy w większości przypadków zwalniają
    > przed wszystkimi.

    I słusznie że zwalniają - dopóki bydle stoi to zawsze może ugryźć...
    Parę dni temu na własne oczy widziałam jak taki rzekomo nieczynny
    fotoradar pstryknął fotkę poprzedzającemu mnie samochodowi.