  • 41. Data: 2014-07-05 23:00:35
    Temat: Re: Jak to jest z radarami?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Nie płaci się mandatu, robi się zdjęcia i idzie z tym do sądu.

    Pisałem juz o tym tyle razy, że nie chce mi się powtarzać...

  • 42. Data: 2014-07-07 11:41:42
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-07-05 07:10, PiteR wrote:

    > ale ja chciałbym się potem pożalić na pms

    do tego wystarczy zona.

    --

    memento lorem ipsum

  • 43. Data: 2014-07-07 11:54:35
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Fri, 4 Jul 2014 22:01:48 +0200
    MichaelData(R) <s...@o...com> wrote:

    > Ty, Szerlok, widziałeś kiedyś korek w szczerym polu?

    Drogi Watsonie, spaźniasz się i nie nadanrzasz, my to nie o korkach mówimy, tylko o
    wyznaczaniu trasy w celu ich ominięcia, kumasz już, czy mam Ci to rozrysować?

    > Porównując jakąkolwiek aktualizację
    > map na jakiejkolwiek nawigacji, mapy Yanosika są w czołówce wiec głupot nie
    > opowiadaj.

    Czołówce powiadasz, a jednak zjazdów z jednej z głównych warszawski tras nie ma
    zaktualizowanych od kilku dobrych miesięcy. Strach pomyśleć jak inne mapy w takim
    razie wyglądają :)

    Myśl chłopie.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 44. Data: 2014-07-07 12:01:07
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Fri, 04 Jul 2014 16:23:39 +0200
    Alf/red/ <f...@u...waw.pl> wrote:

    > Yanosik, okno mapy, ustawienia, usuń dane.
    > Czasem aplikacja 'keszuje' dane o ruchu zbyt długo, w ten sposób
    > wymusisz pobranie aktualnych.
    > A że nie jest przejezdne, to możesz sprawdzić na korkowo.pl.

    Czy ja naprawde tak niejasno piszę?

    Rozmawiamy o wyznaczaniu trasy w celu ominięcia korka.
    Ja powiedziałem że mapy Yanosika są nieaktualne i na takim wyznaczaniu trasy możemy
    się nieźle przejechać.

    Wy wsiedliście na mnie że to super mega hiper aplikacja i ma mapy bardziej aktualne i
    nić GDDKiA ;) ale cały czas argumentujecie to sytuacją drogąwą, a nie aktualnościa
    dróg o którą mi chodziło.

    Więc podałem prosty przykład, zjazdy z Trasy Łazienkowskiej w Warszawie nieistnieją
    od kilku miesięcy, są budowane od nowa, a Yanosik próbuje nimi prowadzić. Mapy są
    nieaktualne, nie wiem w jakim stopniu, bo mało używam nawigacji z Yanosika, ale dwa
    razy się już naciąłem. Raz na Trasie Toruńskiej, ale tam nie wiem kiedy wszystko
    rozwalili, więc mu wybaczam, raz właśnie na Łazienkowskiej, ale tego wybaczyć się nie
    da z powodu wspomnianego czasu.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 45. Data: 2014-07-07 18:59:34
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    szerszen wydumał(a) w news:20140707115435.9f9f7c11e9a33b9f303b3656@tlen.pl :

    > Myśl chłopie.

    Pomyslałem w pierwszej wypowiedzi, dajac ci jasno do zrozumienia, ze nowe
    trasy są nanoszone znacznie szybciej niz w innych nawigacjach...i własnie
    tam sa "korki w polu" a nie w Yanosiku ale że Szerlok dupa, to nie załapał
    aluzji i doczepia się że ktoś nie usunął zjazdów z map jakiejś warsiawki.
    Ciekawe jaka "nawigacja" je już usunęła:>
    Biedny Szerlok :/
    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 46. Data: 2014-07-07 19:23:30
    Od: "Axel" <a...@o...pl>

> [...]
    > aluzji i doczepia się że ktoś nie usunął zjazdów z map jakiejś warsiawki.
    > Ciekawe jaka "nawigacja" je już usunęła:>

    Automapa na przykład.

    --
    Axel

  • 47. Data: 2014-07-07 20:21:37
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 07/07/14 12:01, szerszen wrote:
    > Czy ja naprawde tak niejasno piszę?

    A ja?
    No ale może jednak. Podkręcam.

    1. przejazdów tam (koło Torwaru) na mapie nie ma - w nawigacji widzę,
    przesuwając palcem lub jadąc tam, tylko drogi na krzyż. Po drugiej
    stronie widzę zjazd na Wał i wjazd naokoło Berlinga: szare kreski na
    jasnoszarym tle, ale widać. Podobnie na korkowo.pl - po stronie
    Śródmieścia są przerywane linie, po stronie Kępy ciągłe ze strzałkami
    kierunku. http://mapa.korkowo.pl/?lon=21.044242&lat=52.224639&
    zoom=16

    2. jeśli Twoja nawigacja w Twoim smartfonie (!) jednak wyznacza tamtędy
    trasę, to jest błąd z "keszem" Twojej (!) nawigacji/smarfona. Można go
    się pozbyć wchodząc, jak pisałem, na widoku mapy: menu z lewej -
    Ustawienia - Mapa - Usuń dane mapy.

    3. mapy jako takie są aktualizowane codziennie, a import do Yanosika (w
    sensie na serwer np. wyznaczania tras) są robione dwa-trzy razy w
    tygodniu. Obserwacja remontów jest prowadzona bardzo dokładnie, np. dziś
    wyłączono Kleszczową, ale remont Kleszczowej drogowcy przełożyli na
    środę, więc wyłączenie odkręcono. W piątek wprowadzono remonty: Toruń
    Równinna, Słupca Traugutta, Międzyrzecz most, DW786 koło Olbrachcic,
    Radom Długojowska, DW615 w Konopkach. Tych zmian jeszcze nie widać.
    Starsze zmiany: http://yanosik.pl/mapa-zmiany/ i tam mogę znaleźć:
    > Warszawa, wyłączone z ruchu estakady wjazdowe na Trasę Łazienkowską prowadzące z
    Żoliborza i Mokotowa w kierunku centrum. 2014-03-12
    Ten sam spis można przeczytać w samej nawigacji.

    3a. podobnie Trasa Toruńska, przy czym tam co tydzień coś blokują i
    otwierają, więc nie jest to odnotowywane na spisie zmian - ale jest
    śledzone i nanoszone.

    4. jeśli coś jednak zostało przeoczone, a mogło, to zapodaj, na tym
    polega aplikacja społeczna. Nie tylko miśków i wypadek można zgłosić.

    5. dane o korkach są zbierane online, i takie są używane do obliczenia
    szybkości trasy - ale być może o tym się już przekonałeś, niezależnie od
    tego co tu koledzy mówią.

    6. Automapa/Targeo jest szybkie, ale nie tak bardzo / tak dokładne. Mają
    czynną, jeśli omawiamy Warszawę, np. Żelazowską. Ta ulica jest rozkopana
    na pół metra i ledwo ma układane krawężniki. Żelazna przy Prostej jest
    jednokierunkowa - na targeo zamknięta. Nie wiem jak szybko dowiaduje się
    o tym Automapa.
    6a. jest jeszcze Openstreetmap - czasami szybkie (Żelazna), czasami nie
    (Żelazowska). Ale tutaj importy do nawigacji są rzadkie.

    --
    Alf/red/

  • 48. Data: 2014-07-07 21:32:33
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Axel wydumał(a) w news:lpel2h$uq3$1@node1.news.atman.pl :
    > Automapa na przykład.

    Ta własnie "Ałtomałpa" głupieje (najnowsza) w momentach tras oddanych do
    użytku pół roku temu, nadal szczere pole. Yanosik już ma.
    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 49. Data: 2014-07-08 00:25:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "szerszen" napisał w wiadomości grup
    @tlen.pl...
> [...]
    >bardziej aktualne i nić GDDKiA ;) ale cały czas argumentujecie to
    >sytuacją drogąwą, a nie aktualnościa dróg o którą mi chodziło.

    Hm, z miesiac temu pisalem o przebudowie 5/s5 pod Rawiczem.
    W Yanosiku nowe drogi juz sa. No chyba ze czerpie mapy Navteq, i tam
    byly juz 2 miesiace przez otwarciem :-)

    P.S. i w google juz sa, cuda normalnie ...

    J.

  • 50. Data: 2014-07-08 11:22:44
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    "MichaelData(R)" wrote in message

    > Ta własnie "Ałtomałpa" głupieje (najnowsza) w momentach tras oddanych do
    > użytku pół roku temu, nadal szczere pole. Yanosik już ma.

    Bo AM trzeba od czasu do czasu update'ować :-P

    --
    Axel