-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jak to jest z radarami?
Date: Sat, 05 Jul 2014 20:57:51 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 69
Message-ID: <lp9hre$k6g$1@node1.news.atman.pl>
References: <q...@4...com>
<53b65091$0$2163$65785112@news.neostrada.pl>
<lp6if3$i6r$1@node1.news.atman.pl> <lp6lbd$226$1@dont-email.me>
<lp6lsa$sk7$1@node2.news.atman.pl> <lp9erg$knp$1@dont-email.me>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1404586670 20688 83.142.198.226 (5 Jul 2014 18:57:50
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 5 Jul 2014 18:57:50 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.6.0
In-Reply-To: <lp9erg$knp$1@dont-email.me>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2537808
[ ukryj nagłówki ]On 2014-07-05 20:06, Pszemol wrote:
> "Shrek" <...@w...pl> wrote in message news:lp6lsa$sk7$1@node2.news.atman.pl...
>> No to cwaniaczku powiedz jakie jest tu ograniczenie?
>> http://tiny.pl/q82fx
>
> Skąd mam wiedzieć jakie, skoro nie ma dla mnie znaku na obrazku...
Jak nie ma, jak jest? :P
>> Drugi stał na ekspresówce kompletnie od czapy - Artur Maśląg dowodził,
>> że ślady gum na lewym pasie znacząco podnoszą bezpieczeństwo, a każdy
>> powinien wiedzieć jakie tam jest ograniczenie, co wybitnie ułatwiają
>> znaki występujące jedynie po lewej jezdni (i nie obowiązujące)... bo
>> będące powtórzeniami dla jezdni "serwisowej".
>
> Ale co kogo obchodzi co jeden Artur ma do powiedzenia?
> Bogiem jakimś jest? Wyrocznią świętą?
A to już jego pytaj - on chyba uważa, że tak. Nieważne - jest sobie
droga ekspresowa - po prawej co jakiś czas dojazdy i zjazdy, od czasu do
czasu _jakaś_70_. I fotoradar - ile można? Była dyskusja na ten temat na
chyba grupie warszawskiej. Jedni pisali z pamięci, inni specjalnie
zwrócili uwagę jak jechali - głosy wcale nie były jednomyślne. Skoro
miejscowi nie wiedzieli, mimo że specjalnie się rozglądali, to jak
przyjedny ma to ogarnąć (a na tranzytowej ekspresówce przyjeznych będzie
sporo)? Kto normalny widząc znak po swojej prawej sprawdza czy jest też
po lewej, bo może to nie jego ograniczenie, a jezdni obok - tylko
dorgowcy tak postawili, że nie ma różnicy???
Dyskusja była o tyle bezprzedmiotowa, że radar pusty - wiesz skąd się
wziął? Wykonawca przy budowie ekspresówki odtworzył radar w starym
miejscu sprzed czasów S8;) I nie powodowało to jazdy jak pizda, tylko
realne zagrożenie, o czym świadczyły ślady gum. I możesz sobie do woli
klarować, że kierowcy pizdy, a jednak faktem jest, że ci sami kierowcy
nie zostawiali gum na asfalcie, ani wcześniej ani potem - tylko właśnie
tam. Wiec debil co tam postawił fotoradar nie tylko miał na sumieniu
"pizdowatą jazdę" kierowców - on spowodował realne zagrożenie. A po co o
tym piszę - ano po to, że oznakowanie stawia się w pewnych celach - żeby
je osiągnąć musi być czytelne - skoro dla znacznego procenta kierowców
jest ono nieczytelne, to znaczy, że coś jest nie tak. A wystarczyłoby
postawić powtórzenie ograniczenia przed fotoradarem... Albo lepiej
nie... http://tiny.pl/q82fx To jest czytelne oznakowanie???? Naprawdę
nie da się tego zrobić lepiej??? Przecież to ewidentne wprowadzanie
ludzi w błąd - i potem się dziwisz, że tak wytresowani zwalniają do 50
zawsze?
Także sorry, ale nie podzielam twoich poglądów, że oznakowanie jest ok,
ale kierowcy pizdy. Kierowcy doskonale wiedzą, że raz oznakowanie może
być zrobione przez jakiego złośliwego idiotę, dwa że istnieją
ograniczenia precepcji i może z 10 ostatnich znaków zapamiętasz, ale
gdzie one stały i czy akurat na były dla ciebie, czy ostatnie
"skrzyżowanie" to była droga gruntowa, parking, czy może droga
wewnętrzna - (skąd jadący główną ma wiedzieć czy droga którą mija to
wewnętrzna, czy nie i odwołuje zakazy), to już nie koniecznie.
>> Bite me - ja już wiem, że nawet jak patrze na znaki, to niekoniecznie
>> muszą one oznaczać to co się wydaje. Więc sorry - nie zakazu jazdy
>> 50@70 - podobnie jak w zasadzie "nie widzę nie jadę", tak tu nie
>> jestem pewny jadę 50.
>
> Nie dziw się jednak, że skoro jedziesz jak skończona ciota to
> będą do Ciebie a nie do nikogo innego mieć pretensje za
> jazdę jak skończona ciota 50 na 70.
A niech mają. Po tym co ci pokazałem http://tiny.pl/q82fx wiem, że nawet
jak jest 70 to równie dobrze może być 50. Więc jadę 50 jak nie jestem
pewny. Jak są kozacy, to niech jadą 70, gdzie jest napisane 70:P
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.07.14 23:00 Budzik
- 07.07.14 11:41 elmer radi radisson
- 07.07.14 11:54 szerszen
- 07.07.14 12:01 szerszen
- 07.07.14 18:59 MichaelData(R)
- 07.07.14 19:23 Axel
- 07.07.14 20:21 Alf/red/
- 07.07.14 21:32 MichaelData(R)
- 08.07.14 00:25 J.F.
- 08.07.14 11:22 Axel
- 08.07.14 14:10 MichaelData(R)
- 08.07.14 15:00 Chris
- 08.07.14 19:20 Pszemol
- 08.07.14 20:23 Budzik
- 09.07.14 11:49 szerszen
Najnowsze wątki z tej grupy
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
Najnowsze wątki
- 2025-01-08 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-08 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-08 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-08 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-08 Podłączenie DMA 8257 do 8085
- 2025-01-08 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-01-08 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-08 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-08 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-08 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-08 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2025-01-08 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-08 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-08 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=