  • 1. Data: 2012-11-07 21:58:33
    Temat: Jak to ciąć i u kogo?
    Od: Padre <P...@n...net>

    Potrzebował bym wykonania z 2,5mm czarnej blachy ze 100 identycznych
    elementów podobnych do znaczka audi o rozmiarach ok. 2x7cm z
    dokładnością cięcia nie przekraczającą 0,3mm, nigdy wcześniej nie miałem
    potrzeby wykonania takich elementów i nawet nie wiem jak się do tego
    zabrać? Laser, woda? Czy to w ogóle realne żeby zmieścić się w kilkuset
    złotych?

  • 2. Data: 2012-11-08 16:44:58
    Temat: Re: Jak to ciąć i u kogo?
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Padre <P...@n...net> wrote:

> [...]
    > potrzeby wykonania takich elementów i nawet nie wiem jak się do tego
    > zabrać? Laser, woda? Czy to w ogóle realne żeby zmieścić się w kilkuset

    CNC.

    Kumpel ma CNC i mógłby coś takiego zrobić, napisz na priv to dam ci kontakt.

    a=gof
    b=chmurka
    c=net

    ...@...c

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

  • 3. Data: 2012-11-16 18:02:30
    Od: "Gejzero SQ3OGX" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Padre" <P...@n...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > wykonania takich elementów i nawet nie wiem jak się do tego zabrać? Laser,
    > woda? Czy to w ogóle realne żeby zmieścić się w kilkuset złotych?
    Laser :) polecam http://www.zmt.tarnow.pl/pl/oferta/uslugi/32-laser.h
    tml
    Fakt że ostatnio mają jakies minimalne zamówienie chyba 200 zł netto ale
    warto przesłać rysunek w dxf i zapytać
    o wycenę.

    Gejzero.

  • 4. Data: 2012-11-18 21:25:21
    Od: Padre <P...@n...net>

> [...]
    tml
    > Fakt że ostatnio mają jakies minimalne zamówienie chyba 200 zł netto ale

    Mam legalny dostęp tylko Corela więc korzystam z jego możliwości
    zapisania pliku w tym formacie tylko po zainstalowaniu SolidWorks
    eDrawings w darmowej opcji viewera po wydrukowaniu w skali 1:1
    przedmioty są ok. 2 razy większe niż narysowane w Corelu i teraz nie
    wiem czy rozmiary w dxf sa prawidłowe czy nie:(