  • Data: 2014-05-23 13:36:18
    Temat: Re: Jak te Policjanty mają być normalne?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "hisjusz" <h...@w...pl> wrote in message
    news:537f16e5$0$2366$65785112@news.neostrada.pl...
    > To w drugą stronę działa po zryciu bani. Kilka takich akcji jak w
    > załączniku i Policmajstry mają negatywne nastawienie. Brak posłuchu
    > może się skończyć dla nich śmiercią i to za psie pieniądze (znam takich
    > co dorabiają na budowach, jako mechanicy żeby starczyło na rachunki).

    Może pobrali zadużo kredytów i teraz mają za duże rachunki do płacenia? ;-)

    > co mają robić. Pan chciał być miły. Bardzo grzecznie się zachowywał.
    > Młodzież zaczęła włazić mu na głowę. Obserwując to z boku czułem się
    > dziwnie słuchając co młodzież mówi temu Policjantowi.

    W USA eksperymentuje się z kamerami noszonymi przez policjanta.
    Nagrywanie przebiegu zatrzymania/interwencji pomaga zarówno
    policjantom bo trzymają w ryzach swoje nerwy a poinformowany
    o nagrywaniu obywatel też zachowuje się inaczej w stosunku do policji.

    Swoją drogą to trochę smutne że jako ludzie potrafimy dla siebie
    okazywać szacunek i trzymać nerwy na postronku tylko gdy wiemy
    że jesteśmy nagrywani...