  • Data: 2014-05-23 11:37:36
    Temat: Re: Jak te Policjanty mają być normalne?
    Od: hisjusz <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-23 10:40, anacron pisze:
    > W dniu 22.05.2014 16:48, hisjusz pisze:
    >> http://moto.onet.pl/nadrogach/panowie-byli-gnebieni-
    w-szkole-dlatego-zostali-policjantami/f9dek

    > Oj a ja znam w drugą stronę.
    >
    > "Taki gówniarz jak Ty nie będzie mnie uczył jak mam mierzyć"
    >
    > "Albo zamkniesz mordę, albo pożałujesz"
    >
    > "Odpieprz się Pan, albo będzie miał Pan przesrane"
    >
    > I mogę tak dużo więcej.
    >
    > To cytaty z 3 różnych policjantów drogówki z ostatnich 3 lat.
    > Zaskakujące jest jak szybko puszczają im nerwy, kiedy im człowiek
    > udowodni, że są idiotami lub/i kiedy skończą się im argumenty. Zresztą
    > jak dobrze pójdzie to posłuchacie sobie tych Panów i innych w telewizji. :)

    No właśnie, nagrywałeś ich? Nie wiem jak ty z nimi rozmawiasz. Oni
    oprócz konfliktów z obywatelem mają konflikty ze zwierzchnikiem.
    Czytałem że w jakimś mieście patrol prewencji powrócił ze służby na
    komendę i został z powrotem zawrócony na rejon, pomimo że było to po
    godzinach pracy. Powodem zawrócenia było to że nie mają wyników, czyli
    nikogo nie zatrzymali. Mieli tak długo pracować aż wykażą wyniki. To
    samo zapewne jest z radarami, dlatego panowie z "R" są tak z ciśnieniowi.
    To w drugą stronę działa po zryciu bani. Kilka takich akcji jak w
    załączniku i Policmajstry mają negatywne nastawienie. Brak posłuchu może
    się skończyć dla nich śmiercią i to za psie pieniądze (znam takich co
    dorabiają na budowach, jako mechanicy żeby starczyło na rachunki).
    Praktyka (marchewki i kary) czyni że z dużą dokładnością wyczuwają z kim
    mają do czynienia. Sędzia, Prokurator, Poseł jadą po nich jak po łysej
    kobyle i nic im nie mogą zrobić. Napięcia, napięcia ąż w końcu jest wybuch.

    Widziałem tego samego Policjanta w dwóch akcjach z grupą 15 osób
    pozornie spokojnej młodzieży. Przy pierwszej kontroli jaką widziałem,
    wydaje mi się że Policjant zaczynał karierę. Policjant przeprowadzał
    rutynową kontrole z 3 pomocnikami. Widać było że to lider grupy,
    pozostali policjanci przeprowadzający z nim kontrole patrzyli na niego
    co mają robić. Pan chciał być miły. Bardzo grzecznie się zachowywał.
    Młodzież zaczęła włazić mu na głowę. Obserwując to z boku czułem się
    dziwnie słuchając co młodzież mówi temu Policjantowi.
    Druga kontrola zaczęła się od buta w śmietnik i nakazu wyrzucenia do
    niego butelek. Następnie zaczęły się pytania do największego cwaniaka
    grupy czy to nie on wyzywał Pana Policjanta z przejeżdżającego tramwaju.
    W ruch poszła kontrola dokumentów. Cisza, spokój i wyczuwalne napięcie.
    Pełne opanowanie tłumu.