  • 1. Data: 2010-07-16 13:35:02
    Temat: Jak tanio dzownic z Orange na jeden numer?
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    Witam!

    Mam karte prepaidowa w Orange.
    Nie wiem nawet jaka taryfa - moge zmienic w razie czego.
    Chodzi mi o aktywowanie takiej uslugi, by dzownic (najlepiej za darmo,
    albo bardzo tanio) bez ograniczen na inny numer w Orange.
    Czy oni maja teraz taka usluge?
    Czy ktos moze mi w tym pomoc?

  • 2. Data: 2010-07-16 13:39:50
    Temat: Re: Jak tanio dzownic z Orange na jeden numer?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Jacek pisze:
> [...]
    > Chodzi mi o aktywowanie takiej uslugi, by dzownic (najlepiej za darmo,
    > albo bardzo tanio) bez ograniczen na inny numer w Orange.

    Czy jesteś na tyle niepełnosprawny, że nie możesz sobie sprawdzić na
    orange.pl?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-07-16 13:44:35
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    > Czy jesteś na tyle niepełnosprawny, że nie możesz sobie sprawdzić na
    > orange.pl?

    Mówisz o tym gównie?
    http://www.orange.pl/portal/map/map/prepaid_go_promo
    ?category=PREPAID_GO_PROMO&articleId=4512872

  • 4. Data: 2010-07-16 13:52:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Jacek pisze:

    > Mówisz o tym gównie?
    > http://www.orange.pl/portal/map/map/prepaid_go_promo
    ?category=PREPAID_GO_PROMO&articleId=4512872

    A co to za znaczenie, o czym ja myślałem? Ważne, abyś Ty znalazł i
    poczytał.

    Jak poszukasz dalej, to znajdziesz również
    http://www.orange.pl/portal/map/map/prepaid_pop_prom
    o?category=PREPAID_POP_PROMO&articleId=4432218
    ale to drogo i z limitem.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2010-07-16 14:01:11
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    Myslalem, ze ludzie czytajacy grupe specjalistyczna maja wieksza wiedze
    niz ta, ktora wynika ze stron internetowych.

  • 6. Data: 2010-07-16 14:07:03
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek" <m...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Myslalem, ze ludzie czytajacy grupe specjalistyczna maja wieksza wiedze
    > niz ta, ktora wynika ze stron internetowych.

    No wiesz, jesli ktos ma jakis nieoficjalny patent na dzwonienie za darmo, to
    przeciez Ci o tym nie napisze, bo zaraz "zalataja dziure" i zlikwiduja.
    Bezpiecznie mozna tylko mowic o tym, co jest oficjalnie udostenione przez
    operatora - a skoro jest udostepnione, to dlaczego mialby on (operator) nie
    publikowac tego na stronie www?
    Tak wiec najlepszym oficjalnym sposobem ma dzwoneinei na jeden numer w
    Orange (a przy okazji takze i na wszystkie inne + wszystkie stacjonarne)
    jest usluga "1000 minut na zawolanie", za 10 zl na 14 dni

    Koniec
    Kropka.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2010-07-16 14:07:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Jacek pisze:

    > Myslalem, ze ludzie czytajacy grupe specjalistyczna maja wieksza wiedze
    > niz ta, ktora wynika ze stron internetowych.

    Sugerujesz istnienie tajnych taryf?

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2010-07-16 14:08:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    SDD pisze:

    > jest usluga "1000 minut na zawolanie", za 10 zl na 14 dni

    Ale pytający chciał bez limitu :P

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2010-07-16 14:28:04
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Ale pytający chciał bez limitu :P

    No w pewnych sytuacjach 1000 minut mozna potrakowac jak bez limitu.
    Gdyby bylo np. 200 lat to przeciez - niby formalnie bylby limit a
    praktycznie limitu by nie bylo.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 10. Data: 2010-07-16 18:02:08
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    W dniu 2010-07-16 16:07, Liwiusz pisze:

    > Sugerujesz istnienie tajnych taryf?

    Ale "tajne" polaczenia taryf i promocji, juz tak.

    Pracowalem kiedys dla firmy (nie telekom), tam marketingowiec
    zaprojektowal schemat sprzedazowo- promocyjno- lojalnosciowo- rabatowo-
    zawiazujacy krawaty - dajacy frytki.

    Informatycy implementowali to chyba miesiac.
    Wyszlo, ze 4 jednostki towaru dawal taniej (tzn za mniejsza kwote) niz 3
    (bez zadnych dodatkowych efektow, dlugotrwalych umow itd).
    System wycofany byl najszybciej, jak sie dalo wycofac z pisanych
    obietnic, ogloszen, wydrukowac cenniki.
    Nie zmienia to faktu, ze dawca koncepcji dostal duuuuza premie i awans,
    jak to w marketingu.