  • Data: 2013-03-10 21:15:32
    Temat: Re: Jak tanio - bez tel - minuty, sms i net
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 10 Mar 2013 20:45:35 +0100, JoteR napisał(a):
> [...]
    FORMULA_19012013.pdf

    > Nie wiem, nie mam Formuły L. Gdzie to znalazłeś?

    no przeciez w tym samym dokumencie.
    Za 69zl dostajesz pakiet 95 zlotowek ;-)

    > 400 minut (do Play nielimitowane) za 49 zł plus wyrób smartfonopodobny za
    > złotówkie, z którego dzieciak się bardzo ucieszył. Coś nie tak?

    O tych 400 minutach nic tu nie pisza, to nie wiedzialem.
    Ale w tym momencie to i ty masz taniej "minuty w abonamencie" :-P

    > Ty nie masz. Ja mam ;->
    > Mamy już XXII wiek? Jak ten czas przy trollowaniu szybko zleciał ;->

    No coz, byly kiedys takie czasy, gdy abonament placilo sie za "posiadanie",
    a za rozmowy osobno :-)

    Pamietam jakies takie trzy taryfy ery, w ktorych im wiekszy staly abonament
    placiles, tym nizsza cena byla za minute. I to tez mialo sens ... ale teraz
    za niskie ceny :-)

    J.