  • Data: 2013-03-09 23:44:23
    Temat: Re: Jak tanio - bez tel - minuty, sms i net
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Pszemol" napisał:

    > Was? O kim Ty tu piszesz? Pogubiłeś się chyba...

    O was - tambylcach z Trzeciego Świata, którzy nijak nie potrafią ogarnąć
    prymitywnym umysłem reguł stosowanych w cywilizowanych krajach.

    > To jaki jest sens kupowania jakiegokolwiek abonamentu?? :-)

    Pisałem wielokrotnie, pogrzeb w archiwum, ja na pewno niczego ci nie
    sprezentuję na tacy.

    > Cały dowcip kupowania takich pakietów 1000 minut za 6zł w prepaidzie

    Nie ma takich pakietów. Choć prepaidziarstwo nieraz mi tu wyjeżdżało z
    wewnątrzsieciowymi minutami licząc, że nie zauważę.

    > czy też 700 minut za $15 w abonamencie jest
    > taki, że właśnie minuta wychodzi Ci za pojedyncze grosze
    > i nawet jak zużyjesz 1/2 czy 2/3 abonamentowego limitu
    > to Ci się to i tak opłaci niż płacić osobno za każdą minutę...

    Do kogo ta mowa? Przecież wielokrotnie o tym pisałem.
    Nie czytałeś czy znów nie zrozumiałeś?

    > Może Ty nie rozumiesz o co w abonamentach chodzi? :-)

    Bynajmniej.

    > Kto pisał że jest jakiś przepis czy dyrektywa?

    Tak, jakiś zamorski wieśniak się dziwował, że ludzie u nas mają wybór...

    > Z tego co piszecie widać wyraźnie, że technologia komórkowa
    > jeszcze wciąż do Polski nie weszła na całego skoro wciąż główną
    > linią jest linia kablowa w polskich domach...

    ...i nadal się dziwuje.

    > To Ty nie rozumiesz wolnego rynku...
    > Popyt to się umiejętnie *kreuje* odpowiednią ofertą rzuconą na rynek.

    I w ten sposób wykreowaliście. Ogólnoświatowy kryzys.
    Jak go może kiedyś opanujecie, to wówczas wróć tu dawać nam nauki, bo póki
    co, to tylko się ośmieszasz.

    JoteR