    From: Wojciech Wrodarczyk <"wojciech.wrodarczyk "@wp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jak tablet znosi windowsa?
    Date: Thu, 17 Jan 2013 17:54:33 +0100

    W dniu 2013-01-17 16:38, ToMasz pisze:
    > witam
    >
    > Nie bijcie i nie piszcie że to nie ta grupa, bo tablet niema GSM a ludzi
    > na usenecie coraz mniej. Widziałem tableta z procesorem intela i na tym
    > windows (7 chyba). JAk takie coś działa, biorąc pod uwagę że w wiele
    > maleńkich elementów interfejsu trudno precyzyjnie trafić paluchem? W pc
    > suwamy mychą "po ekranie" nie powodujac zmian. Na tablecie suwania nie
    > będzie, ale dotyk=kliknięcie lewym? Miał ktoś z Was taki tablet w ręce?
    >
    > ToMasz
    U mnie z WinXP TabletPC Ed. się nie sprawdził.
    Zwłaszcza, że ekran nie był pojemnościowy.
    Poza tym jak wspomniałeś, kupa drobnych elementów, system nie
    zaprojektowany do 'nie suwania, lecz klikania', wiele razy pojedyncze
    funkcje nie działają, gdyż wymaga odpowiedniego suwania (np. po kolejnym
    podmenu) lub wymaga naciśnięcia klawisza myszy (w skrajnym wypadku
    przesunięcia myszy poza ekran - niemożliwe dotykiem).