-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!eu.feeder.erje.net!newsfeed
0.kamp.net!newsfeed.kamp.net!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfee
d.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news
.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <levjbo$54i$1@news.task.gda.pl>
<hokmyb32yhay$.12ti9g1xnpt03$.dlg@40tude.net>
<lf1loa$1t0$1@node1.news.atman.pl>
<5314640b$0$2159$65785112@news.neostrada.pl>
<lf1poo$6dr$1@node1.news.atman.pl>
<53146fb7$0$2246$65785112@news.neostrada.pl>
<lf1s78$515$1@node2.news.atman.pl>
<5314766a$0$2375$65785112@news.neostrada.pl>
<lf1t7q$6cf$1@node2.news.atman.pl>
In-Reply-To: <lf1t7q$6cf$1@node2.news.atman.pl>
Subject: Re: Jak szybko i bezdotykowo zajechać silnik ZI i ZS
Date: Mon, 3 Mar 2014 14:09:43 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
Lines: 24
Message-ID: <53147f18$0$2239$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.180.199
X-Trace: 1393852184 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2239 83.26.180.199:64066
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2525959
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
W dniu 2014-03-03 13:32, J.F pisze:
>>> Otóż to, jak używałeś jako samochodu to problemu nie było.
>> Tym niemniej jak widac - jak sie chce i sa sprzyjajace warunki, to
>> mozna.
>Warunki dość specyficzne, ale jak ktoś się postara...
>Wiesz, jak się uprzesz to w zasadzie wszystko da się zepsuć.
>Dzidka pamiętasz?
sam widzisz.
>> Lekki wiaterek, odpowiednia droga, 40km/h na dwojce i grzejemy,
>> mimo ze
>> samochod zasadniczo dobrze sie sprawuje w klimacie goracym :-)
>Z całą pewnością mnóstwo osób tak robiło i nie było kłopotów.
>Tylko bez liny...
Lina stanowila niewielkie obciazenie, w koncu ja przeciez zwijalem na
beben - recznie.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.03.14 14:53 Adam Wysocki
- 03.03.14 14:57 AZ
- 03.03.14 15:13 J.F
- 03.03.14 15:28 Adam Wysocki
- 03.03.14 15:51 AZ
- 03.03.14 15:54 J.F
- 03.03.14 22:42 Tomasz Pyra
- 04.03.14 00:00 Budzik
- 04.03.14 06:01 Marek Dyjor
- 04.03.14 10:19 Adam Wysocki
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=