  • 21. Data: 2011-03-31 16:46:32
    Temat: Re: Jak sprzedawać motocykl?
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > A dlaczego nie ? To objetosciowo az tak duzo pieniedzy, ?

    Na tyle duzo, zeby byc ostroznym w jej taszczeniu ze soba. Tak sie martwimy
    bedac sprzedajacym, to moze i kupujacy moze sie obawiac wala (napad, etc.)?
    Ja kupujac auta / motocykle ide do banku, kasjerka poswiadcza ze na koncie
    mam odpowiednia ilosc srodkow, robie przelew i odbieram kluczyki od
    sprzedajacego.

    Dysiek

  • 22. Data: 2011-03-31 18:55:48
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-03-31 18:46, Dysiek pisze:

    > Na tyle duzo, zeby byc ostroznym w jej taszczeniu ze soba. Tak sie martwimy
    > bedac sprzedajacym, to moze i kupujacy moze sie obawiac wala (napad, etc.)?

    Ja sie nie martwie. Tylko ze zawsze kupowalem/sprzedawalem za gotowke.

    > Ja kupujac auta / motocykle ide do banku, kasjerka poswiadcza ze na koncie
    > mam odpowiednia ilosc srodkow, robie przelew i odbieram kluczyki od
    > sprzedajacego.

    A co robisz w weekend gdy bank zamkniety ? Albo kupujac a granica ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 23. Data: 2011-03-31 19:00:23
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > A co robisz w weekend gdy bank zamkniety ? Albo kupujac a granica ?

    Za granica nie kupuje. W weekend mozna zrobic przelew przez neta.

    Dysiek

  • 24. Data: 2011-03-31 19:31:52
    Temat: Re: Jak sprzedawa? motocykl?
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-03-31 21:00, Dysiek pisze:

    > Za granica nie kupuje. W weekend mozna zrobic przelew przez neta.

    Taa,a do innego banku pójdzie w poniedziałek,zazwyczaj można wycofać.
    Kombinujesz.Takie samo dla Ciebie ryzyko zawiezienia kasy w walizce jak
    dla sprzedającego taki przelew.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 25. Data: 2011-03-31 19:39:13
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Taa,a do innego banku pójdzie w poniedziałek,zazwyczaj można wycofać.
    > Kombinujesz.Takie samo dla Ciebie ryzyko zawiezienia kasy w walizce jak
    > dla sprzedającego taki przelew.

    Tylko jak to mowia - klient nasz pan. W obecnych czasach i dosc duzym
    nasyceniu rynku raczej trudno cos sprzedac.

    Dysiek

  • 26. Data: 2011-03-31 19:59:07
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-03-31 21:39, Dysiek pisze:

    > Tylko jak to mowia - klient nasz pan. W obecnych czasach i dosc duzym
    > nasyceniu rynku raczej trudno cos sprzedac.

    Aha. Czyli za pieniadze zgadzasz sie na kazde, nawet najdurniejsze
    fanaberie kupujacego ? ROTFL

    BTW. Ile razy w zyciu kupowales lub sprzedawales motocykl ?

  • 27. Data: 2011-03-31 20:01:11
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Aha. Czyli za pieniadze zgadzasz sie na kazde, nawet najdurniejsze
    > fanaberie kupujacego ? ROTFL

    Dlaczego za fanaberie uwazasz przelew bankowy lub niechec do zostawienia
    depozytu?

    > BTW. Ile razy w zyciu kupowales lub sprzedawales motocykl ?

    4 razy do tej pory.

    Dysiek

  • 28. Data: 2011-03-31 20:50:13
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    > i dosc dużym nasyceniu rynku

    Zależy czym.
    Jak ktoś szuka motocykla > 10 lat
    z przebiegiem < 20 kkm,
    to faktycznie, wybór jest spory ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 29. Data: 2011-03-31 21:42:52
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-03-31 22:01, Dysiek pisze:

    > Dlaczego za fanaberie uwazasz przelew bankowy

    Z powodow ktore juz tu przytoczono. Sprzedawalem motocykle ludziom
    placacym przelewem. Ino kasa na moim koncie byla juz w momencie odbioru
    motocykla. Na propozycje zrobienia przy mnie przelewu w weekend bym sie
    tylko rozesmial i zyczyl szerokiej drogi, bez motocykla.

    > lub niechec do zostawienia depozytu?

    A gdzie ja to napisalem ? Kasa na stol i jedziesz.

    BTW. Jak pogodzisz fakt depozytu przy przejazdzce z brakiem przy sobie
    gotowki ? Widzisz tu sprzecznosc czy slabo ?

    > 4 razy do tej pory.

    No to malo widziales.

  • 30. Data: 2011-04-01 08:29:31
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > BTW. Jak pogodzisz fakt depozytu przy przejazdzce z brakiem przy sobie
    > gotowki ? Widzisz tu sprzecznosc czy slabo ?

    Tak jak pisalem wczesniej - jako KUPUJACY nie zostawie nikomu depozytu - nie
    bedzie chcial dac sie przejechac to stracil klienta.

    Dysiek