  • 31. Data: 2011-04-01 09:23:59
    Temat: Re: Jak sprzedawa? motocykl?
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:in42do$dte$1@inews.gazeta.pl...
    > Tak jak pisalem wczesniej - jako KUPUJACY nie zostawie nikomu depozytu -
    > nie bedzie chcial dac sie przejechac to stracil klienta.

    A Ty być może fajny, zadbany motocykl,
    którym nie daje się "pojeździć" każdemu kto się nawinie ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 32. Data: 2011-04-01 11:22:29
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Kuczu pisze:

    > Z powodow ktore juz tu przytoczono. Sprzedawalem motocykle ludziom
    > placacym przelewem. Ino kasa na moim koncie byla juz w momencie odbioru
    > motocykla. Na propozycje zrobienia przy mnie przelewu w weekend bym sie
    > tylko rozesmial i zyczyl szerokiej drogi, bez motocykla.

    a ja mialem ostatnio szczescie. Kupujący przy mnie wlazł na konto,
    zrobił przelew. Po nim zalogwałem sie ja, sprawdziłem czy kasa weszła i
    dałemu mu papiery. Po prostu fuksem mielismy konta w tym samym banku.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 33. Data: 2011-04-01 15:19:58
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 091 roku bieżącego, Dysiek zeznał(a) jak następuje:

    > Tak jak pisalem wczesniej - jako KUPUJACY nie zostawie nikomu
    > depozytu - nie bedzie chcial dac sie przejechac to stracil klienta.

    A jak się kupujący wyłoży? To co?,
    albo nie wróci z tej przejażdżki?
    Jako sprzedający nie dam się przejechać póki nie ma kasy na stole.

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 34. Data: 2011-04-01 15:41:45
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    >A jak się kupujący wyłoży? To co?,
    >albo nie wróci z tej przejażdżki?
    >Jako sprzedający nie dam się przejechać póki nie ma kasy na stole.

    Dlatego mowie, ze nie dobijemy targu :-) Ew moge podpisac zobowiazanie do
    zaplaty jezeli uszkodze motocykl podczas jazdy.

    Dysiek

  • 35. Data: 2011-04-05 09:58:01
    Temat: Re: Jak sprzedawać motocykl?
    Od: "IvanoV" <b...@a...org>

    > Ktos polecam ci depozyt - moze byc ale:
    >
    > 1) Nikt nie przywiezie ci 20.000 w torbie.
    > 2) Jezli b chcesz depozyt to zaznaczaj to w rozmowie telefonicznej PRZED
    > przyjazdem. Nie ma to jak sie wu*** po 200 km jazdy zeby zobaczyc moto i
    > okazuje sie, ze bez kasy na stole nie da sie przejechac.

    W pełni popieram. Osobiście nie biorę nigdy ze sobą kasy na oglądanie, bo to
    tylko kłopot. Dopiero gdy się zdecyduję, wypłacam gotówkę w najbliższej
    placówce swojego banku.

    --------
    IvanoV
    ZR-7S