eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmJak sprawdzić gwarancje telefonu?Re: Jak sprawdzić gwarancje telefonu?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Thu, 11 Jul 2013 07:01:49 +0200
    From: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:12.0) Gecko/20120428 Thunderbird/12.0.1
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jak sprawdzić gwarancje telefonu?
    References: <51dde6de$0$1454$65785112@news.neostrada.pl>
    <51dde939$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
    <51ddec65$0$1249$65785112@news.neostrada.pl>
    <51ddf287$0$1262$65785112@news.neostrada.pl>
    <51ddf5fc$0$1268$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <51ddf5fc$0$1268$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 130710-2, 2013-07-10), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 26
    Message-ID: <51de3c3d$0$1258$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: ratnet.pl
    X-Trace: 1373518909 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1258 83.238.170.2:53577
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1047275
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-07-11 02:02, PlaMa pisze:
    > W dniu 2013-07-11 01:47, $heikh el $hah pisze:
    >
    >>> treść karty gwarancyjnej przeczytałem - nie znalazłem nic na ten temat.
    >>> Serwis zapewniał mnie, że gwarancja będzie dalej działać - ale nie do
    >>> końca im ufam.
    >> Powinny być w niej opisane sytuacje, po których tracisz gwarancję. Np.
    >> samodzielna naprawa (czyli np. w nieautoryzowanym serwisie). Jak
    >> naprawiasz u nich, to jest ok. Sony nie jest małą i kiepsko prosperującą
    >> firmą, by robić wyjątki od powszechnie przyjętych w branży zasad.
    >
    > ech... wczytam się raz jeszcze :) Swoją drogą było to mimo wszystko
    > uszkodzenie mechaniczne.
    >
    ... które zapewne gwarancji nie podlega, ale nie powoduje jej utraty.
    Tak jest zazwyczaj.
    A nie mają telefonicznej dezinfolinii? U mnie, w przypadku klaptoka
    Fuitsu-Siemens po numerze fabrycznym sprawdzili i nawet po krótkiej
    negocjacji przedłużyli gwarancję na sprzęt, który dość długo leżał w
    sklepie.



    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: