eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmJak sprawdzić gwarancje telefonu?Re: Jak sprawdzić gwarancje telefonu?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder02.bluewo
    rldhosting.com!border4.nntp.dca.giganews.com!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp
    .giganews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!
    unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.P
    OSTED!not-for-mail
    Date: Thu, 11 Jul 2013 02:02:01 +0200
    From: PlaMa <m...@w...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:23.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/23.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jak sprawdzić gwarancje telefonu?
    References: <51dde6de$0$1454$65785112@news.neostrada.pl>
    <51dde939$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
    <51ddec65$0$1249$65785112@news.neostrada.pl>
    <51ddf287$0$1262$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <51ddf287$0$1262$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 130710-2, 2013-07-10), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 13
    Message-ID: <51ddf5fc$0$1268$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.12.145.58
    X-Trace: 1373500925 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1268 83.12.145.58:44657
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1047274
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-07-11 01:47, $heikh el $hah pisze:

    >> treść karty gwarancyjnej przeczytałem - nie znalazłem nic na ten temat.
    >> Serwis zapewniał mnie, że gwarancja będzie dalej działać - ale nie do
    >> końca im ufam.
    > Powinny być w niej opisane sytuacje, po których tracisz gwarancję. Np.
    > samodzielna naprawa (czyli np. w nieautoryzowanym serwisie). Jak
    > naprawiasz u nich, to jest ok. Sony nie jest małą i kiepsko prosperującą
    > firmą, by robić wyjątki od powszechnie przyjętych w branży zasad.

    ech... wczytam się raz jeszcze :) Swoją drogą było to mimo wszystko
    uszkodzenie mechaniczne.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: