  • Data: 2011-04-04 12:44:59
    Temat: Re: Jak sprawdzić czy mam immobilizer? (Toyota '99)
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-04 12:01, Lagod pisze:

    > W sumie to nie głupie, taki dodatkowy, tylko do otwarcia może się też
    > czasem przydać (zatrzaśnięcie kluczy).

    > O-a to czemu?

    Bo jak bedzie mial silny sygnal, to moze zalapac - wtedy nie bedziesz
    wiedzial, czy masz immo w aucie czy nie masz.

    A jak org kluczyka nie bedziesz mial przy sobie i auto nie odpali, to
    wiesz, ze ma immo.

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |
    www.tychy-online.pl

    Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline