  • Data: 2011-04-04 18:24:45
    Temat: Re: Jak sprawdzić czy mam immobilizer? (Toyota '99)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bratPit[pr]" <k...@o...pl> napisał

    > może nie był produkowany z przeznaczeniem na sprzedaż pierwotną
    > na terenie ówczesnej łuniii?
    > Ople mają wszystkie immo od 95r właśnie ze względu na ten
    > warunek,

    Byc moze to tak jak tymi swiatlami do jazdy dziennej obecnie -
    modele _homologowane_ po 94 roku musza miec immobilizer.
    A starsze modele w biezacej produkcji nie.
    Taki wymog sie wprowadza z wyprzedzeniem, wiec Opel mogl wprowadzic
    wczesniej, albo w ogole z wlasnej inicjatywy wprowadzil.

    Ewentualnie kolega nawet nie wie ze niepotrzebnie dokladal :-)

    J.