    From: Marek <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jak składać pracę 2 wywoływarek?
    Date: Sun, 08 Dec 2013 19:03:13 +0100

    W dniu 2013-12-08 16:33, Sylwester Zarębski pisze:

    > Po pierwsze, nie widzę sensu w tym zdjęciu, nie rozumiem go, dla mnie
    > niczym nie różni się od Google Street View tylko wieczorem. Ot,
    > dokumentacja miejsca jakich wiele.

    Nooo tak... zdjęcie typowo widokowe z trudno dostępnej perspektywy.
    Stwierdziłem, że można ten widok zobaczyć i zapomnieć albo utrwalić i
    czasem do niego wracać. Wybrałem to drugie.

    > Po drugie, nie wiem czemu niektóre światła mają niebieski zafarb. Chyba,
    > że faktycznie takie były, ale przy ogólnie niskiej saturacji całości,
    > niektóre światła wyglądają jak pokolorowane.

    One były niebieskie, nawet intensywnie. Zastanawiałem się czy nie
    zjechać z saturacją do zera aby wytłuc to nieprzyjazne swoim widmem
    światło lamp sodowych ale to nie byłby dobry pomysł - pozostawiłem
    ciepły odcień.

    > Po trzecie, lampy akurat wyglądają dobrze - moim zdaniem.

    Tu w miarę jest ok w tym względzie bo nie one stanowiły cel. Ponadto
    wyglądają dobrze wyłącznie pod ACR. W paru innych programach był dramat.
    Pokazywałem Tobie jak DxO (i nie tylko on bo również AfterShotPro,
    ACDSee i jeszcze jakiś nikonowski produkt u kumpla testowałem) sobie
    kompletnie nie radzi z tym aspektem.

    Marek