  • Data: 2018-10-23 16:53:12
    Temat: Re: Jak się zachować na specyficznym rondzie?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-10-23 o 13:25, Marek S pisze:

    > Nawet jeśli czerwony nie dotarł jeszcze do linii zatrzymania? Jeśli
    > czerwony jest np. 2m od niej, to zielony często uznaje , że jest już na
    > rondzie a czerwony, że ten zielony nie miał prawa tam być więc nie
    > zwalniał nawet.
    >
    > Problem w tym, że na kursach prawka szkicuje się zawsze ronda idealne.
    > Gdy trafi się przypadek szczególny, można się pogubić. Na w/w rondzie
    > obserwuję jak kierowcy na czuja się poruszają.
    >
    > Tak na marginesie na tym rondzie sytuacja jest jeszcze bardziej
    > skomplikowana bo są tam 2 pasy, z czego wewnętrzny zajmują pojazdy,
> [...]
    Bo tutaj jest problem " JA z założenia że WIEM" wynika on z tego, że w
    przypadku zwykłego skrzyżowania, stojący na podporzadkowanej nie liczy
    drogi, kiedy ktoś wjedzie na skrzyżowanie i generalnie gówno go powinno
    obchodzić jaki znak jest na drodze "czerwonego". Grzecznie czeka az
    czerwony przejedzie. W przypadku tego ronda, zielony domyślnie uzurpuje
    sobie prawo wjechania na rondo pomimo iż widzi że ktoś się zbliża do
    skrzyżowania (ronda) i w zasadzie dla niego jest pojazdem z
    pierwszeństwem ale zielony sobie wymyśla, że dopiero jak czerwony na to
    rondo wjedzie, wiadomo że im bliżej to tym gorzej. Gdyby postąpił
    analogicznie jak w przypadku zwykłego skrzyżowania to problemu nie ma.

    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?