  • Data: 2010-03-25 12:31:01
    Temat: Re: Jak się zabezpieczyć przed podsłuchem?
    Od: RadoslawF <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-03-25 13:04, Użytkownik Przemysław Adam Śmiejek napisał:

    > A co ma usenet wspólnego z technikami podsłuchu?
    > Szczerze mówiąc, nie spodziewałem się na technicznej grupie takiego
    > zaćmienia umysłów i tak masowego niezrozumienia zagrożenia.

    Bo jesteś tępy jak mało kto.
    Wszystkie poruszane metody podsłuchy przez komputer wynikały
    ze stosowanego jedynie słusznego systemu operacyjnego w komputerach
    a dodatkowo jeszcze instalowanego firmowego softu do podsłuchiwania
    i podglądania o czym zainteresowani wiedzieli ale uwagę zwrócili
    dopiero kiedy sprawę rozdmuchali dziennikarze.