  • 31. Data: 2010-01-07 11:02:21
    Temat: Re: Jak się ustrzeckradzieży sprzętu.
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    AL pisze:

    > "... - w autobusie, w ostentacyjnie uchylonej torebce
    > byly sprytnie ukryte haczyki na ryby."
    >
    > Jakież to kłopoty, jak piszesz, miałby pasażer przewożący te haczyki?.

    Takie, jakie ma Kaminski, probujac zlapac na haczyk Leppera.
    Nie o to chodzi, czy Lepper wsadzil tam lape czy nie,
    ale ze sytuacja byla wyrezyserowana tak, by on lape wsadzil.
    A przeciez to uczciwy chlop.

    Ot, zawilosc prawa, choc moze i dobrze, bo na ludzi nie
    wolno polowac jak na jakies ryby.

    Swoja droga ta grupa jak zadna inna potrafi rozebrac na
    elementy kazdy, nawet tak dobry pomysl jak ten :-)
    Bo lepiej chyba wiedziec, ze ktos spieprza z moja torba.

    --
    A S

  • 32. Data: 2010-01-07 11:08:27
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Lol" <l...@l...pl> writes:

    > - Zasilanie - pastylka w nadajniku starcza chyba na jakieś 10 dób. Trzeba
    > pamiętać o załączaniu i wyłączaniu. Z tego powodu raczej dyskwalifikacja.

    Slabo.

    > - Źródło dźwięku - tylko w odbiorniku, który mamy przy sobie. Czyli piszczy
    > nam w kieszeni a nie w ukradzionej torbie ze sprzętem.

    Mozesz zamienic nadajnik z odbiornikiem... Albo kupic dwa... 8-)

    MJ

  • 33. Data: 2010-01-07 11:11:37
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    AL napisał(a):

    > Jeszcze raz.
    > Pragnę zabezpieczyć swój cenny bagaż. W torbie foto mam luzem haczyki.

    Działasz wię z premedytacją.

    > Mogło się zdarzyć, że nie zapiąłem torby. Obywatel poranił się o nie,
    > czy był postronny z ręką w mojej torbie?.

    Obywatel się poranił.

    > Pytanie jakie realnie miałbym większe kłopoty niż on? Z powodu
    > posiadania haczyków czy z powodu jazdy z niezapiętą torbą? Aż strach
    > dawać dziecku cyrkiel do szkoły by nie skaleczył postronnego obywatela
    > w autobusie.

    Kłopoty miałbyś z powodu tego, że On się poranił bo to zdarzenie będzie
    oddzielnie rozpatrywane od przykładowego Twojego oskarżenia tego
    obywatela o próbę kradzieży.

    j.

  • 34. Data: 2010-01-07 11:44:36
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Andrzej S." napisał

    > apropo - w autobusie, w ostentacyjnie uchylonej torebce
    > byly sprytnie ukryte haczyki na ryby. Szybkie branie.

    Albo pułapka na myszy.
    Szkoda niewielka ale zaskoczenie na twarzy doliniarza - priceless ; )

    > Ale sprawiedliwosc trzeba wymierzyc samemu - podobno to nielegalne.

    Czasami "lepiej mieć brzydki proces niż piękny pogrzeb" ; )

    adam

  • 35. Data: 2010-01-07 11:50:45
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    adam napisał(a):

    > Albo pułapka na myszy.
    > Szkoda niewielka ale zaskoczenie na twarzy doliniarza - priceless ; )

    Ale czemu ma tam byc sprzet ktory ma wyrzadzic fizyczna krzywde?
    Przeciez moze to byc jakies urzadzenie, ktore odtworzy zapisany plik mp3
    z okrzykiem "LUDZIE, ZLODZIEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" ;) Co powinno
    poruszyc nie tylko delikwenta wsadzajacego lape gdzie nie powinien ale
    takze i publicznosc ;P

    j.

  • 36. Data: 2010-01-07 11:53:22
    Od: bakulik at work <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd "Paweł W." napisał(a):

    > Urządzenie można by z powodzeniem stosować do ochrony torby
    > fotograficznej, gdzie nadajnik byłby przyczepiony gdzieś w głębi, w
    > małej kieszonce.

    Też sobie cos takiego kiedyś wymyśliłem (nie zrealizowałem), tylko nie
    piszczące, bo piszczeć może cokolwiek (komórka, pager, zegarek, palmtop
    itp. - nikt nie zwróci uwagi), tylko krzycząca głośno ludzkim głosem:
    "Uwaga! ktoś mnie kradnie! Człowiek biegnący z gadającą torbą zabrał ją
    bez wiedzy i zgody właściciela!" lub coś w tym stylu i w tle muzyczka
    "cyrkowa" - z fanfarami, talerzami itp. ;) Gadająca i grająca torba na
    pewno zwróci uwagę przechodniów, być może złodziej się przestraszy i ją
    porzuci. :)

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.com.pl | www.szkiełkoioko.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik

  • 37. Data: 2010-01-07 12:00:40
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "januszek" napisał

    > Ale czemu ma tam byc sprzet ktory ma wyrzadzic fizyczna krzywde?

    A czemu nie ?
    Poza tym - pułapka na myszy może wyrządzić fizyczną szkodę co najwyżej
    myszy.
    Nie proponuję wnyków na niedźwiedzia bo by się nie zmieściły w przecietnej
    torbie.

> [...]
    > z okrzykiem "LUDZIE, ZLODZIEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" ;) Co powinno
    > poruszyc nie tylko delikwenta wsadzajacego lape gdzie nie powinien ale

    Obawiam się, że pojęcie "złodziej" w dzisiejszych czasach zdewaluowało się
    wystarczająco mocno aby ktokolwiek na nie zareagował.
    Przytrzaśnięta, względnie obolała nanizanymi haczykami łapa to właściwa
    zapłata.

    adam

  • 38. Data: 2010-01-07 12:06:32
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    bakulik at work wrote:

> [...]
    > "cyrkowa" - z fanfarami, talerzami itp. ;) Gadająca i grająca torba na
    > pewno zwróci uwagę przechodniów, być może złodziej się przestraszy i ją

    Torby do przenoszenia pieniędzy są w inny patent wyposażone, świecę
    dymną. Dymiąca torba skutecznie zwraca uwagę.

    wer

  • 39. Data: 2010-01-07 13:13:00
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Paweł W. pisze:

    > Nie. Wyjąca część jest przy mnie, a przydałoby się, żeby obie części
    > wyły, to w tłumie łatwiej byłoby zlokalizować torbę.

    Odpowiedź jest... oczywista :)
    Zamień część wyjącą z niewyjącą!
    To że Ty nie będziesz wył, to nawet lepiej...

  • 40. Data: 2010-01-07 13:20:38
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    adam pisze:

    > Przytrzaśnięta, względnie obolała nanizanymi haczykami łapa to właściwa
    > zapłata.

    Doliniarz oskarży nie tylko o poranienie ale i o zdemolowanie
    narzędzia pracy, plus pozwie o odszkodowanie za utracone zyski...