  • Data: 2010-01-07 08:31:32
    Temat: Re: Jak się ustrzec kradzieży sprzętu.
    Od: "gebi" <gebi_KASUJ_TO_@_I_TO_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Henry(k)"

    > Zastawianie pułapek jest nielegalne. I akurat uważam że dobrze - jest sporo
    > osób które w obronie wątpliwej wartości dobytku było by w stanie zrobić
    > innym sporą krzywdę.
    Jeśli ktoś wtyka swoją łapę do czyjejś torebki, to akurat nie robi tego w jakimś
    szlachetnym celu. Wiem bo raz zostałem okradziony w taki sposób, że wyciągnięto
    mi coś z plecaka. Oczywiście nic nie poczułem, po fakcie tylko podeszła do mnie
    kobieta, która powiedziała, że widziała jak mnie okradają, ale zna tych gości bo
    są z jej osiedla i bała się zareagować, na policję też nie pójdzie w tej
    sprawie.
    Dlatego, gdyby zakolczykowali się haczykami na ryby pewnie poczułbym pewną
    satysfakcję, a i oni by coś z tego mieli ;-)
    Podobnie nie rozumiem dlaczego nie miałbym przyłożyć gościowi, który włamał się
    do mojego mieszkania pałką - wpychasz się na nie swój teren, nie narzekaj że coś
    Ci się stało. Nie mówię, że w sytuacji, gdy dzieciom wpadnie piłka do mojego
    ogródka, to mam do nich strzelać bo naruszyli mój teren, ale po 24-tej sąsiedzi
    na ogół po sól do mnie nie przychodzą.
    Oczywiście ktoś powie, że od wymierzania kary są sądy i pewnie ma rację, ale
    niektóre sytuacje są tak oczywiste, że żaden adwokat nie powinien podejmować się
    obrony w takiej sprawie.

    Ale co tam. Można się tylko pooburzać, pogadać i ściskać mocno portfel, nie będę
    przecież żyletek ani ładunków wybuchowych w torbie nosił...