  • 1. Data: 2009-11-30 22:44:19
    Temat: Jak się nudzi konstruktorom
    Od: f...@a...pl

    j.w
    http://technowinki.onet.pl/wiadomosci/najdziwniejsza
    -lustrzanka-na-swiecie,1,3062722,artykul.html

  • 2. Data: 2009-12-01 00:05:41
    Temat: Re: Jak się nudzi konstruktorom
    Od: smila <w...@g...pl>

    f...@a...pl wrote:
    > j.w
    > http://technowinki.onet.pl/wiadomosci/najdziwniejsza
    -lustrzanka-na-swiecie,1,3062722,artykul.html

    zawsze zastanawialem sie ktorym okiem powinno sie "focic" lewym czy
    prawym-chyba tak ja strzelac- prawa reka prawe oko lewa, lewe

  • 3. Data: 2009-12-01 07:08:35
    Od: Marx <M...@n...com>

    f...@a...pl pisze:
    > j.w
    > http://technowinki.onet.pl/wiadomosci/najdziwniejsza
    -lustrzanka-na-swiecie,1,3062722,artykul.html

    a ja mam kompakt z dwoma wizjerami (kazde oko ma swoj)
    Marx

  • 4. Data: 2009-12-01 07:33:22
    Od: f...@a...pl

    Dnia 01-12-2009 o 01:05:41 smila <w...@g...pl> napisał(a):

    -lustrzanka-na-swiecie,1,3062722,artykul.html
    > zawsze zastanawialem sie ktorym okiem powinno sie "focic" lewym czy
    > prawym-chyba tak ja strzelac- prawa reka prawe oko lewa, lewe

    Generalnie jak na mój gust aparaty robione są dla prawostronnych, mam
    kilku znajomych leworęcznych i nie mieli zastrzeżeń co do układu jednak
    ani się temu nie przyglądałem i specjalnie też nie rozmawialiśmy na ten
    temat, być może w głębi duszy doskwiera im to.
    --
    FKV

  • 5. Data: 2009-12-01 09:56:53
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-12-01 01:05:41 +0100, smila <w...@g...pl> said:

    > zawsze zastanawialem sie ktorym okiem powinno sie "focic" lewym czy prawym-

    Tym, którym wygodniej.

    > chyba tak ja strzelac- prawa reka prawe oko lewa, lewe

    Przy pistolecie - bzdura.

    de Fresz

  • 6. Data: 2009-12-01 09:56:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik <f...@a...pl> napisał w
    >http://technowinki.onet.pl/wiadomosci/najdziwniejsz
    a-lustrzanka-na-swiecie,1,3062722,artykul.html

    Nudzi jak nudzi - wymogi sprzetowe sa jakie sa, i nie trzeba juz
    zachowywac starej formy.

    J.

  • 7. Data: 2009-12-01 10:01:17
    Temat: Re: Jak się nudzi konstruktoro
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-11-30 23:44:19 +0100, f...@a...pl said:

    > j.w
    > http://technowinki.onet.pl/wiadomosci/najdziwniejsza
    -lustrzanka-na-swiec
    > ie,1,3062722,artykul.html

    Pomysł miejscami ciekawy, miejscami idiotyczny. Po pierwsze to raczej
    żadna lustrzanka, tylko EVIL. W sumie fajnie, że ktoś w końcu pomyślał
    o leworęczych - jak dotąd mańkuci nie mają łatwego życia z aparatami.
    Ale grupę przycisków od frontu do obsługi po omacku mogła wymyślić
    tylko jakaś mocno tleniona blondynka.

    de Fresz

  • 8. Data: 2009-12-01 11:25:13
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-12-01 10:56:53 +0100, de Fresz <d...@n...o2.pl> said:

    > Przy pistolecie - bzdura.

    Dominujące oko. Co nie zawsze pokrywa się z ręką.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2009-12-01 11:26:39
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-12-01 11:01:17 +0100, de Fresz <d...@n...o2.pl> said:

> [...]
    > o leworęczych - jak dotąd mańkuci nie mają łatwego życia z aparatami.
    > Ale grupę przycisków od frontu do obsługi po omacku mogła wymyślić

    W sumie obsługa po omacku, to ich domena :P

  • 10. Data: 2009-12-01 11:32:36
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-12-01 12:25:13 +0100, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> said:

    > Dominujące oko. Co nie zawsze pokrywa się z ręką.

    Dokładnie tak. Sam jestem takim osobnikiem - praworęczny (wmuszone
    przez szkołę) i lewooczny. W większości aparatów nie ma z tym jakiegoś
    szczególnego problemu, jest za to przy strzelaniu z broni długiej ;-)

    de Fresz