    From: dominik <u...@d...net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jak się nie wysilić i zarobić na allegro.
    Date: Tue, 02 Feb 2010 01:38:37 +0100

    On 2010-02-02 01:26, J.F. wrote:
    > Czyzby to byla twoja puszka, a teraz plujesz sobie w brode ze za tanio
    > poszla ? :-)

    Nie jest moja :) Z ani jednym sprzedającym nie mam czegokolwiek wspólnego.
    Po prostu nie lubię nieuczciwości.

    > Nie kryl ? Jakos nie widze zeby napisal ze uzywana na okraglo :-)

    Owszem, nie napisał, ale nie kłamał jak pan tu sugerując coś
    nieprawdziwego i jak tylko ktoś zdecydował zadzwonić to słyszał prawdę.
    Trudno każdego mieć za złodzieja z zasady. Aukcja dwa jednak jawnie
    wprowadza w błąd.

    > Skoro napisal ze gwarancja do 2012, to moze przedluzyl ?

    Nie mógł przedłużyć legalnie z dwóch powodów - po pierwsze można to zrobić
    w okresie trzech miesięcy od kupna aparatu, po drugie jak nie bierzesz
    faktury vat na firmę, po trzecie proces ten trwa około dwóch miesięcy (dwa
    razy to przechodziłem), po prostu więc nie było czasu.

    Jak wspominałem jednak - nie o to mi się rozchodzi.

    > A swoja droga co za dziwne zwyczaje. Jeden kupuje obiektyw zeby zaraz
    > sprzedac, drugi ryzykuje spory kapital dla niewielkiego zysku .. moze
    > te aparat juz jakis felerny sie zrobil ? :-)
    > Bo na handlarza to on nie wyglada.

    Tu bym się nie burzył.
    Ale kupić intensywnie używany aparat i sugerować jego prawie-że nowość to
    jest dla mnie przynajmniej nieetyczne.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564