    From: "L501 aneryS" <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Jak się nazywa ten silnik
    Date: Thu, 23 Feb 2012 11:52:55 +0100

    Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości
    news:ji54jf$n42$1@mx1.internetia.pl...
    > wycieknie spod panewek - to się dostaje do skrzyni korbowej i się miesza z
    > mieszanką i idzie do smarowania tłoka/ów z góry/dołu i na zewnątrz... I to
    > nie są jakieś dwutakty z elektrowozu, tylko maleństwa
    > kosiarkowo-motorówkowo-skuterkowo-agregatowe.

    Pamiętam w dawnej robocie taki agregat był, rzeczywiście, nie pamiętam, jak
    mial rozwiązany olej... pamiętam tylko, że był bardzo cichy, znacznie
    cichszy, niż to, co się spotyka(ło) na bazarach.
    Teraz koncentrowałem się na samochodach, zastosowaniach samochodowych.
    Motorówkowe podpytałbym, gdyby mi się źródełko informacji nie urwało...
    Skutery - to pewnie nowsza sprawa, z tymi, co się spotykałem, nie kojarzyłem
    osobnego smarowania...
    Tylko, czy "ekolodzy" nie uczepią się tego, jakież to dwusuwy są be.
    Gaźnikowiec (ten na Karolkowej) oglądając świece z mojej skarpety
    powiedział, że rzadko który czterosuw miał tak dobre spalanie. Ale czy
    "nawiedzeni" w to uwierzą?