-
Reply-To: "L501 aneryS" <s...@s...pl>
From: "L501 aneryS" <s...@s...pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
References: <ji3l9e$ahf$1@inews.gazeta.pl> <i...@4...net>
<4...@n...home.net.pl> <s...@f...lasek.waw.pl>
<4f458280$1@news.home.net.pl> <s...@f...lasek.waw.pl>
<ji4pi6$rbr$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
Subject: Re: Jak się nazywa ten silnik
Date: Thu, 23 Feb 2012 10:42:43 +0100
Lines: 30
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
NNTP-Posting-Host: 87.206.222.155
Message-ID: <4f460a15$1@news.home.net.pl>
X-Trace: news.home.net.pl 1329990165 87.206.222.155 (23 Feb 2012 10:42:45 +0100)
Organization: home.pl news server
X-Authenticated-User: valhalla.hot
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home
.net.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:626736
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <t...@s...com> napisał w wiadomości
news:ji4pi6$rbr$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
>> No, taka wajha była, zdaje się na dole z lewej strony kierownicy.
>> W normalnej pozycji, jak się jej nie przerzuciło, to ta zapadka
>> łączyła silnik z kołami tylko w jedną stronę -- on mógł kręcić
>> kołami, a one nim nie. Jeszcze w rowerze jest podobnie.
>>
> To wynikało z tego, że dwusuw nie może hamować silnikiem, przy
> czterosuwach tego problemu nie ma.
Jak najbatdziej może hamować i stosowało się to, inna sprawa, jakie
konsekwencje to przynosiło - mogły być bardzo "bolesne".
W dwusuwie niskoprężnym (nie wiem, jak w dieslu) smarowanie przeważnie
dostarcza się wraz z paliwem, hamowanie silnika, to "praca na sucho", gdzie
oleju jest mikro. Próba zahamowania z dużym obciążeniem, z dużej szybkości,
może się skończyć zatarciem silnika. Jednak samo hamowanie nim jest realne.
Można w miarę bezpiecznie przyhamować silnikiem, np. turlając się do
świateł, czy przy powolnej jeździe na śliskim - tu obciążenia nie są duże i
silnik raczej nie zatrze się. Miałem przejścia związane z zatarciem silnika,
spowodowanym przegrzaniem, nie od hamowania - pasek klinowy poluzował się i
chłodenie szwankowało, samochód jechał szybko i silnik nie wyrobił w
warunkach, które mu normalnie nie szkodzą. Oj, kosztowna naprawa...
--
Pod żadnym pozorem nie zezwalam na wysyłanie mi jakichkolwiek reklam,
ogłoszeń, mailingów, itd., ani nawet zapytań o możliwość ich wysyłki.
Nie przyjmuję ŻADNYCH tłumaczeń, że mój adres e-mail jest ogólnodostępny
i nie został ukryty. Wszelkie próby takich wysyłek potraktuję jako stalking.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.02.12 09:51 AlexY
- 23.02.12 09:51 L501 aneryS
- 23.02.12 09:58 L501 aneryS
- 23.02.12 10:31 BartekK
- 23.02.12 10:52 L501 aneryS
- 23.02.12 10:55 L501 aneryS
- 23.02.12 10:55 L501 aneryS
- 23.02.12 13:08 kogutek
Najnowsze wątki z tej grupy
- DS1813-10 się psuje
- Taki tam szkolny problem...
- LIR2032 a ML2032
- SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
- olej psuje?
- Internet w lesie - Starlink
- Opis produktu z Aliexpress
- No proszę, a śmialiście się z hindusów.
- Zewnętrzne napięcie referencyjne LM385 1,2V -> 100mV dla ICL7106, Metex M-3800
- karta parkingowa
- Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- I3C
- Pytanie o transformator do dzwonka
- międzymordzie USB 3.2 jako 2.0
- elektronicy powinni pomysleć o karierze elektryka
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=