  • Data: 2010-10-21 22:59:04
    Temat: Re: Jak się nazywa kabel zasilający przedłużka?
    Od: OMSON <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    GLaF pisze:

    > Na moje oko, ten z mojego linku jest identyczny z tym ze zdjęć Przemka.
    > Tutaj jest też zdjęcie z innej perspektywy:
    > http://www.emarket.pl/pricelist/item.aspx?PID=C04093
    25

    Zmylił mnie opis z poprzedniej strony: "Ten produkt pozwala na
    podłączenie słuchawek i głośników bezpośrednio do karty dźwiękowej w tym
    samym czasie." - wynika z niego, że obydwa jacki muszą być stereo
    (gniazda 2x mono + 1x stereo) - nie sądzisz?

    Pzdr, OMSON

    P.S. A swoja drogą, potrzebny byłby programowy routing sygnału, żeby to
    osiągnąć (np. umożliwiają to sterowniki kx w przypadku SoundBlasterów).