  • 311. Data: 2020-03-21 21:40:58
    Temat: Re: Jak się dziś przekracza granicę z Niemcami?
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Co ty pierdolisz?

    Typowe. Brak argumentów?

    >Do 19.03 w Polsce zrobiono >ok. 10 tys. testów (nie >tygodniowo, a łącznie).

    Od kiedy?

    >Niemcy wykonują 10 tys. >tygodniowo, a mają moce na >35 tys.

    Od kiedy?
    Niemców za wzór tu nie stawiaj bo akurat w "dziedzinie" koronawirusa są min tydzień
    za nami.
    Tydzień później np szkoły zamknęli itp. I teraz są bardziej w czarnej dupie jak my

    >W Polsce mamy 125 tys. ludzi
    >"wirusowo podejrzanych", >tylko nie ma jak im
    >testów zrobić.

    Z brudnego palca te dane wysłałeś, w TVN mówili czy podasz wiarygodne żródło?

  • 312. Data: 2020-03-21 21:45:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Niemcy wykonują 10 tys. >tygodniowo, a mają moce na >35 tys.
    Masz pomysł dlaczego nie robią te 35tys tylko marne 10tys?

  • 313. Data: 2020-03-21 21:47:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Pacjent zero rozpoznany 4 >marca, a 9 dni później mamy
    >13 ozdrowieńców.

    Źródło?

  • 314. Data: 2020-03-21 22:43:55
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Według WHO niemcy 15 lutego zgłosili piętnastu zarażonych. My zgłosiliśmy pierwszego
    4 marca. To nie tydzień przed nami a trzy tygodnie bez jednego dnia. Do tego do
    dzisiaj nie udało im się wprowadzić zakazów handlu itp jak my mamy od tygodnia.
    Pokazywali w tv Berlin. Jeden obrazek wart tysiąca słów. Ludzie jechali do marketów,
    łazili po parku. I nie były to pojedyncze osoby.

  • 315. Data: 2020-03-21 22:53:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 21 Mar 2020 17:36:28 +0100, Cavallino napisał(a):

    > No właśnie o tym piszę, co to jest 400 przypadków?
    > Każdy wie, że jest ich wiele razy więcej, tylko nikt testów nie zrobił.

    Mowilismy o tym, ze kwestionujesz umieralnosc na grype ... bo nikt
    testow nie robi.

    No to wydaje mi sie, ze teraz przynajmniej tym ciezko chorym sie w
    Polsce robi .. i juz se nie da powiedziec, ze zmarl nie wiadomo na co.
    Chyba, ze sepsa.

    > Ale tu chodzi o sposób wykrywania i zapobiegania, a nie o wychowywanie
    > narodu ZAMIAST.
    > Zwłaszcza o okłamywanie go i straszenie, zamiast konkretnej i
    > wyczerpującej informacji.

    > Na pewno nic nie robienie i opowiadanie w zamian w tvpis jak to jesteśmy
    > wspaniale przygotowani było lepszym rozwiązaniem...
    > A potem z dnia na dzień totalne zmiany planów i życia ludziom.

    No ale widzisz - na Taiwane tez to zrobiono.

    J.

  • 316. Data: 2020-03-21 22:56:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 21 Mar 2020 16:15:49 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Hello J.F.,
    > Saturday, March 21, 2020, 9:05:43 AM, you wrote:
    >
    > [...]
    marla-szosta-zakazona-osoba-27-latka-z-lancuta-byla-
    chora-na-sepse/

    > Sepsa może być powikłaniem po koronawirusie. Zakażenie bakteryjne -
    > może nawet szpitalne - przy osłabionym organizmie i zlekceważeniu
    > objawów...

    A dodatkowo pisza, ze miala juz rozwniete, koronawirusowe zapalenie
    pluc.
    No ale moze by z niego wyszla.

    J.

  • 317. Data: 2020-03-21 23:03:27
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Włosi polegli pytanie kto następny ?

    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,173952,258
    10117,tragiczna-doba-we-wloszech-w-24-godziny-z-powo
    du-koronawirusa.html#s=BoxMMtImg1

    Wypada też wspomnieć genialne posunięcie francuskiego premiera

    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,173952,258
    10101,francja-600-lekarzy-chce-postawic-premiera-i-b
    yla-minister.html#s=BoxMMtImg3

  • 318. Data: 2020-03-21 23:21:50
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 21 Mar 2020 13:40:58 -0700 (PDT), w
    <d...@g...c
    om>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

    > Typowe. Brak argumentów?

    U ciebie tak. Jakichkolwiek, tylko jakieś bzdety.

    > Od kiedy?

    Od początku marca. W sumie bez znaczenia, bo na początku robiono tak żałosną
    liczbę testów, że nie warto wspominać. Po pierwszym tygodniu było ok. 1,5 tys.
    testów. W tym kraju "przygotowanym na epidemię w każdej skali".

    > Od kiedy?

    A ty masz dysgooglię czy jakieś inne schorzenie?
    Gdy w już styczniu Niemcy robili testy na koronowirusa (gdy się tam pojawił),
    to my nawet sprzętu do tego nie mieliśmy i wysyłaliśmy im próbki.

    > Z brudnego palca te dane wysłałeś, w TVN mówili czy podasz wiarygodne żródło?

    Ty należysz do tej grupki pojebańców, którzy jak dostają w twarz danymi, to
    rzygają coś o TVN ? Ani z TVN, ani z Polsatu, ani ze szczujni.

    Ministerstwo zdrowia podało też na Twitterze - pierwszy raz dokładnie - jak
    należy rozumieć formy kontroli nad osobami ,,wirusowo podejrzanymi".

    Objęty kwarantanną zostaje ten, kto:

    miał kontakt z zakażonym lub po 15 marca wrócił z zagranicy;
    nie wolno mu opuszczać mieszkania (,,nawet wyjść z psem");
    nikt nie może go odwiedzać;
    naruszenie kwarantanny może być karane grzywną 5 tys. zł.
    Objętych kwarantanna są już 76 764 osoby (z tego ponad 48 tys. to wracający z
    zagranicy, którzy są zapewne mniej zagrożeni niż 28 tys. osób, które miały
    kontakt z osobą zarażoną).

    Nadzór epidemiologiczny obejmuje 48 660 osób, które:

    były ,,w tej samej przestrzeni co zarażony, ale nie miały z nim bezpośredniego
    kontaktu";
    przez 14 dni mają ograniczyć wyjścia z domu do minimum;
    dwa razy dziennie mierzyć temperaturę i
    telefonicznie informować Sanepid o swym stanie zdrowia.

  • 319. Data: 2020-03-21 23:24:58
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 21 Mar 2020 13:45:17 -0700 (PDT), w
    <4...@g...c
    om>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

    > Masz pomysł dlaczego nie robią te 35tys tylko marne 10tys?

    Wykaż trochę samodzielności i dowiedz się.

    PS. Liczba ogólnie wykonanych testów w Niemczech przekroczyła 200 tys.
    (3 dni temu).

  • 320. Data: 2020-03-21 23:33:27
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 21 Mar 2020 13:47:41 -0700 (PDT), w
    <c...@g...c
    om>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

    > Źródło?

    Zgadnij ile zobaczysz źródeł po wpisaniu w google "13 ozdrowieńców".

    A dobra, bo sam nawet na google nie trafisz.

    14 Marca 2020, 19:23
    - Każdej doby robimy ok. 1,5 tys. testów, więc będzie przybywało pacjentów
    zakażonych, ale są to osoby z naszej obserwacji. 4,4 tys. osób jest w
    kwarantannie. Mamy także 13 ozdrowieńców - to jest dobra informacja - zaznaczył
    Główny Inspektor Sanitarny Jarosław Pinkas w sobotę po godz. 18 podczas
    konferencji w KPRM.