  • 21. Data: 2020-03-18 23:28:13
    Temat: Re: Jak się dziś przekracza granicę z Niemcami?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 17 Mar 2020 19:10:59 +0100, w <5e7112b4$0$520$65785112@news.neostrada.pl>,
    cef <c...@i...pl> napisał(-a):

    > Ciekawe, że nikt nie wpadł na pomysł rozdzielenia ruchu osobowego
    > i towarowego na granicy. Premier taki nierozgranięty czy tez nikt nie
    > podpowiedział
    > jak to będzie wyglądało po kilku godzinach?

    Podejrzewasz nasz rząd o taką zaawansowaną logistykę?

  • 22. Data: 2020-03-18 23:35:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Podejrzewasz nasz rząd o >taką zaawansowaną logistykę?

    Tak z ciekawości: inne rządy lepiej ten logistyczny problem rozwiązały?

  • 23. Data: 2020-03-19 07:58:19
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-03-18 o 23:28, r...@k...pl pisze:

    > Podejrzewasz nasz rząd o taką zaawansowaną logistykę?

    Jakąkolwiek próbę podjęli, bo np ograniczono liczbę przejść,
    żeby teoretycznie uzyskać większą szczelność i przerzucić środki tylko
    w kilka miejsc. Ale ze w całym rządzie nie było choć jednej osoby,
    która w ciągu ostatnich kilku lat przekraczała by granicę zachodnią
    samochodem
    i widziała jaki tam jest ruch i czym grozi jego tamowanie, to trudno mi
    uwierzyć.
    Albo super pomysł z odwołaniem lotów z całego świata do Polski z dnia na
    dzień.

  • 24. Data: 2020-03-19 08:21:18
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 19-03-2020 o 07:58, cef pisze:

> [...]
    > uwierzyć.
    > Albo super pomysł z odwołaniem lotów z całego świata do Polski z dnia na

    Dzisiaj rekord - kolejka do polskiej granicy ma 63 km.
    Kierowcom pomaga niemieckie wojsko, żeby jakoś przeżyli czas oczekiwania.

    A podobno ruchu towarowego Pinokio nie zatrzymywał.
    Tylko że wyszło jak zwykle - za co się nie wezmą to spier.....ą.

    Masz efekty swoich głosowań suwerenie......

  • 25. Data: 2020-03-19 08:29:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 2020-03-18 o 23:28, r...@k...pl pisze:
    [...]
> [...]
    >samochodem
    >i widziała jaki tam jest ruch i czym grozi jego tamowanie, to trudno

    no ...
    -jesli byl w rzadzie, to przekraczal samolotem a nie samochodem :-)
    -ale mogl byc np europoslem i jezdzic samochodem
    -tylko ze z samochodu nie widac, jaki to gesty ruch, chyba, ze sie na
    wypadek trafi ...

    >Albo super pomysł z odwołaniem lotów z całego świata do Polski z dnia
    >na dzień.

    Sie zdarza. Pogoda, czy np 09/11, albo banalnie - bankructwo biura
    podrozy.

    J.

  • 26. Data: 2020-03-19 08:37:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    >Tue, 17 Mar 2020 19:10:59 +0100, w
    ><5e7112b4$0$520$65785112@news.neostrada.pl>,

    >Podejrzewasz nasz rząd o taką zaawansowaną logistykę?

    Ale po co rozdzielac ?
    Jedni lepsi czy gorsi ?

    Bylo tylko przeliczyc ilu ludzi do obslugi trzeba ... no i
    skonsultowac z Litwinami ...

    J.

  • 27. Data: 2020-03-19 08:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

> [...]
    > mi uwierzyć.
    > Albo super pomysł z odwołaniem lotów z całego świata do Polski z

    Przeciez to jest działanie typowo pod publiczke. Polacy boja sie obcych,
    zamykamy granice i jestesmy szczesliwi.
    Ja bym rozumiał ograniczyc ruch z Włochami, z Koreą czy ogolnie z krajami
    które maja duzo chorych, tudziez podchodza do problemu w sposób jaki nam
    sie nie podoba. Ale z wszystkimi? W ramach uni? Jaki to ma cel?
    Niemcy walcza z wirusem tak samo jak my. Jaki ma cel zamkniecie granicy z
    nimi? Ktos to rozumie?

    Pomijam to ze zorganizowanie tego w ten sposób zeby transport towarów nie
    przebiegał płynnie i bez problemów to juz jest jakis dramat.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."

  • 28. Data: 2020-03-19 09:14:11
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-03-19 o 08:29, J.F. pisze:
> [...]
    > -ale mogl byc np europoslem i jezdzic samochodem
    > -tylko ze z samochodu nie widac, jaki to gesty ruch, chyba, ze sie na

    Mógł zapytać tutaj choćby.

    > Sie zdarza. Pogoda, czy np 09/11, albo banalnie - bankructwo biura podrozy.

    Losowo tak, ale tutaj nie było takiej konieczności.

  • 29. Data: 2020-03-19 11:46:18
    Od: "T." <k...@i...pl>

> [...]
    > sie nie podoba. Ale z wszystkimi? W ramach uni? Jaki to ma cel?
    > Niemcy walcza z wirusem tak samo jak my. Jaki ma cel zamkniecie granicy z

    Czyli już z większością krajów europejskich. Poza tym ograniczenie ruchu
    z krajami, w których jest dużo zachorowań, to musztarda po obiedzie.
    Trzeba w ogóle ograniczyć podróże, bo wirusa rozwłóczają ludzie, którzy
    już go złapali, ale jeszcze nie mają objawów.
    T.

  • 30. Data: 2020-03-19 12:08:07
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 19-03-2020 o 11:46, T. pisze:

    > Trzeba w ogóle ograniczyć podróże, bo wirusa rozwłóczają ludzie, którzy
    > już go złapali, ale jeszcze nie mają objawów.

    No i zakładasz, że uda się od nich odciąć cały naród?
    Nie uda się, do opracowania szczepionki kraj padnie na pysk, więc po co
    to robić i jakim kosztem?

    Przechorować i działać dalej.