  • 171. Data: 2020-03-20 15:59:46
    Temat: Re: Jak się dziś przekracza granicę z Niemcami?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > I nie zabija?

    mamy 6 ofiar na ponad 300 przypadków? no to niecałe 2%. Chyba w miare
    zgodne z tym co było wczesniej a dodatkowo obarczone wada stosunkowo
    małej próbki.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

  • 172. Data: 2020-03-20 16:00:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 20-03-2020 o 15:18, J.F. pisze:

    >I tak się zarazimy.

    To po cholere jakies testy i izolacje proponujesz ?

    >Ale podejrzeniu czyim?
    >Bo relacji ze nie chcieli zrobić nawet tym, którzy mieli kontakt z
    >już zakażonymi jest cała masa.

    Ale z kiedy ?

    >Nie chodzi o to co można, tylko co robią.
    >A praktyka jest taka, że nie robią, poza przypadkami żywych, które im
    >się z jakąś wydumaną procedurą zgadzają.

    Jak jest sekcja, to mozna zrobic ...

    J.

  • 173. Data: 2020-03-20 16:05:48
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-03-20 o 15:18, J.F. pisze:

    > W sensie, ze teraz przy podejrzeniu jednak test robia ...

    Nie robią. Odmówili.
    (w Warszawie)

  • 174. Data: 2020-03-20 16:06:02
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-03-20 o 14:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik T. k...@i...pl ...

    rskie-standardy-n
    y-cWIreks1qPKIYue

    > To jest twój merytoryczny wkład w ta rozmowe? Dziennikarz który był
    > niekonsekwentny?
    >
    > Kilka dni temu pokazywano np Ziemkiewicza ktory jeszcze pare dni temu
    > mowił ze to zwykła grypa a po paru dniach ze koniec swiata...
    >
    > Co to wnosi do dyskusji? Nie znam tego dziennikarza z ZDF ale zakładam ze
    > po obu stronach granicy znajdziemy wielu takich ktorzy za pare ojro
    > powiedza co trzeba...

    Nie - chciałem tylko pokazać, że to, co wczoraj było be, dziś już jest
    ok. Niemcy dojrzewają :-)
    T.

  • 175. Data: 2020-03-20 16:06:52
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 20-03-2020 o 16:00, J.F. pisze:

    > To po cholere jakies testy i izolacje proponujesz ?

    Zamiast zamordyzmu wobec wszystkich, ale w tym samym celu - żeby
    rozłożyć w czasie.

    > Ale z kiedy ?

    Daty wpisów sprzed kilku dni.

    > Jak jest sekcja, to mozna zrobic ...

    Nie chodzi o to co można, czyli o teorię.
    Chodzi o praktykę.

  • 176. Data: 2020-03-20 16:07:36
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-03-20 o 14:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik T. k...@i...pl ...

    > No i co ci to dało ze ludzie zrobili zakupy w polskich sklepach zamias w
    > niemieckich i na odwrót?

    Sądzę, że... A ch..., nie chce mi się pisać.
    Obejrzyj to:
    https://twitter.com/i/status/1240926586423083008
    T.

  • 177. Data: 2020-03-20 16:09:06
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-03-20 o 14:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ale przeciez nie ma izolacji! Ludzie normalnie chodza po ulicach...

    > kurwa. czy ja mowie po chinsku?
    > Ja sie nie pytam czy kwarantanna jest potrzebna czy nie (przynajmniej
    > czesciowa), ja sie pytam co daje zamkniecie granicy z Niemcami ktore
    > wprowadziły bardzo podobne zasady kwarantanny co my?
    >
    > Dlaczego jak pojade z Warszawy do Poznania to jest ok, a jak do Berlina
    > to juz nie jest ok?

    Bo jeśli tam śmiertelność jest większa, to należy sądzić, że - mimo
    mniejszej zapewne u nas liczby testów - zarażonych tam jest więcej. To
    po co się narażać. podobnie jak i u nas - siedzimy w domu żeby nie
    narażać się w miejscach publicznych na złapanie tego syfa.
    T.

  • 178. Data: 2020-03-20 16:11:11
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-03-20 o 14:00, cef pisze:

> [...]
    > miesiące
    > a kolejne 100tys w dwa tygodnie, to widać, że nie roznoszą ci ludzie,
    > co leżą w szpitalach czy w kwarantannie są.
    > Porównywać to będzie można jak procedury badania będą jednolite.
    > Uważam, że w Polsce mamy znacznie więcej chorych, tylko rząd jeszcze o
    > tym nie wie,
    > albo wie ale udaje, że nie. No i statystyki zgonów, zaliczą byle co,
    > byle statystyki wirusa
    > nie wyglądały tragicznie - nawet jak ktoś schodzi na niewydolność
    > oodechową,
    > to nie podaje się korony jako przyczynę.

    Zakładam, że u nas robi się mniej badań, zle że statystyki śmiertelności
    będą podobne. Zatem jeśli u nas jest mniej przypadków śmierci, to jest
    mniej zarażonych. Choć statystyki mogą też być zafałszowane - dzisiejsza
    ofiara zaliczona na konto Covid-19 zmarła na sepsę.
    T.

  • 179. Data: 2020-03-20 16:11:15
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 20-03-2020 o 15:56, J.F. pisze:

    > Co roku mam jakies przeziebienie, a czy to grypa ...

    Ano właśnie.
    Czyli statystyka zachorowań rzekomo na grypę, dotyczy faktycznie
    przeziębień.
    Pewnie kilka tysięcy razy częstszych.

    Stąd wychodzi zakłamana rzekoma niska śmiertelność grypy.

    > A jednak podaja jakies miliony, na podstawie diagnozy lekarza.

    No właśnie.
    To ja też mogę podać setki tysięcy dla koronawirusa, w Polsce i w tej
    chwili.
    Wiarygodność zbliżona, jeśli olewamy testowanie.

    > Czy to grypa, ktoz to wie ... objawy pasuja, a smiertelnosc jest znikoma
    > :-)

    Bo przeziębienia tak mają.

  • 180. Data: 2020-03-20 16:13:24
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-03-20 o 13:16, Cavallino pisze:

    > W teorii.
    > Jak sobie postoją w 63 km korku na granicy, to oznacza że tak nie do
    > końca mogą.
    >
    > Poza tym nie chodzi o blokadę transportu, a głównie firm, które
    > zarabiały pieniądze na obrocie tymi towarami lub usługami.

    Tak, był zawał, ale już z tym sobie poradzili. Jutro pewnie kolejki
    znikną. Trudno w sytuacji nadzwyczajnej oczekiwać, że wszystko zawsze
    zatrybi. U mnie w Rossmanie też zabrakło na chwilę żelu do rąk - to co -
    Niemcy nawalili? :-)
    T.