  • Data: 2020-03-20 22:40:59
    Temat: Re: Jak się dziś przekracza granicę z Niemcami?
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20-03-2020 o 21:48, Janusz pisze:

    > Się zafiksowałeś na tych badaniach,

    To nie ja się zafiksowałem, tylko polska służba zdrowia się zafiksowała
    na ich nierobieniu.
    Nawet jak się upomnisz, to się dowiesz że testy Ci zrobią, jak przez 14
    dni (nie)leczenia objawowego Ci się nie poprawi.

    Tak naprawdę to powinni do statystyk wpisywać tylko tych, których
    leczyli lekami na grypę - słyszałeś żeby ktokolwiek dostał miał
    przepisany taki lek?
    Bo ja się nie spotkałem.

    >lekarz nie musi każdemu robić testów
    > żeby wiedzieć że ma grypę, potrafi to bezbłędnie rozróżnić gdyż grypa
    > daje wyraźne objawy: ból głowy, wysoka temp, których nie ma przy
    > przeziębieniu.

    Taa jasne.
    Bo np. bakteryjne zakażenia nie dają któregoś z tych objawów....

    HINT: Ilu ludzie z grypą jest leczonych antybiotykami?
    Mnóstwo.
    Mimo że antybiotyk nie działa na wirusy z założenia.

    Wirusów jest mnóstwo, infekcji wirusowych również, ale nie każde z nich
    są wirusami grypy - bez testów tego jednoznacznie nie stwierdzisz.

    BTW: obecnie można mieć jednocześnie covid i grypę - do której tabelki
    wpiszesz zgon?