  • Data: 2020-03-20 21:28:36
    Temat: Re: Jak się dziś przekracza granicę z Niemcami?
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-03-20 o 10:17, T. pisze:

    > To nie do śmiechu.
    Wiem, robi się coraz wiekszy horror.

> [...]
    > Zauważyłem, że jednak datę można przestawić. Dałem więc 22.03 (wcześniej
    > podróż żony do Londynu nie była możliwa). I o dziwo wyświetliła mi się
    > możliwość rezerwacji. Po  zarezerwowaniu gdy już widoczna była opcja -
    > "kup bilet" (w znaczeniu - dokonaj płatności) klawisz ten był nie
    > aktywny...
    > Więc chciałem zacząć od nowa, ale za każdym razem dostawałem odpowiedź,
    > że w tym dniu jest to niemożliwe. Jednak mimo to dalej próbowałem i w
    > którymś momencie znów ta data była odblokowana. Udało mi się
    > zarezerwować miejsce i zapłacić, choć tu też mnie wywaliło przy
    Ale to może wynikać z tego że ktoś zrezygnował, zajętości / rezerwacje
    zmieniają
    się dynamicznie.

> [...]
    > niemożliwy - klikać do upadłego, bo może w którymś momencie się
    > wyświetlić pożądany termin.
    > Sprawdziłem jeszcze plan lotów na Heatrow - zgadza się, potwierdziłem
    > także w LOT-cie rezerwację. Zrobiłem to dlatego, że w momencie jak mi
    > wskoczyła ta wolna rezerwacja to dostałem małpiego rozumu i szybko
    > klikałem i płaciłem. A potem w którymś momencie zacząłem się
    > zastanawiać, czy faktycznie kasę wpłaciłem do LOT-u, czy jakiemuś
    > hakerowi... Choć na samym początku uważałem na strony (tu uwaga -
    > prawidłowa strona to lot.com, a nie np. lot.pl), ale potem to już tylko
    Ale jak byłeś na właściwej to sam z niej nie wylecisz na hakerską, chyba
    że ktoś się włamie na serwer lot-u i podmieni podstronę, ale jak dotąd
    takich wpadek
    nie było.

> [...]

    > żadnych ograniczeń życiowych. Mają być zamknięte szkoły od poniedziałku,
    > a cała reszta to tylko "zalecenia". Tylko ludzie ruszyli do sklepów i
    > mają problemy z zaopatrzeniem (chyba nawet u nas ani przez moment takich
    > nie było). Kierowcy zostali zwolnieni ze wszelkich ograniczeń
    > dotyczących godzin pracy, a nawet pracodawca może nakazać dłuższą pracę.
    > Ale to półśrodki. Tam za chwilę zacznie być gorzej jak we Włoszech,
    > tylko że Włosi się trochę ogarnęli, a Brytole mają to gdzieś.
    > No i oczywiście jak to w ich zwyczaju - wszystko leczą paracetamolem :-)
    To prawda, szykuje się HORROR, mam nadzieję że szybciej szczepionkę wymyślą.

    --
    Janusz